فرمانده انتظامی شهرستان بهارستان گفت: ۴سارق محتویات داخل خودرو با ۱۴ فقره سرقت در شهرستان بهارستان دستگیر شدند.
کد خبر: ۱۰۴۴۸۰۳
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۱ 15 May 2022

به گزارش تابناک تهران، سرهنگ علیزاده فرمانده انتظامی شهرستان بهارستان اظهار کرد: در یک عملیات غافلگیرانه ۴ سارق سابقه دار محتویات داخل خودرو توسط مامورین نیروی انتظامی شهرستان بهارستان دستگیرشدند.

علیزاده افزود: با تماس شهروندان با سامانه ۱۱۰ و در پی وقوع چند فقره سرقت محتویات خودرو در شهرستان بهارستان، مراتب به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفته و عملیات دستگیری سارق یا سارقین آغاز شد.

وی بیان کرد: ماموران نیروی انتظامی با انجام یکسری اقدامات اطلاعاتی و پلیسی موفق به شناسایی۴ نفر سارق حرفه ای محتویات خودرو درسطح شهرستان بهارستان شدند.

این مقام انتظامی، تاکید کرد: ماموران پس ازانجام هماهنگی قضائی ورصد اطلاعاتی سارقین را در عملیاتی غافلگیرانه را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

وی گفت: با انتقال متهمان به مقر نیروی انتظامی ،سارقان در بازجویی های تخصصی و فنی پلیس به ارتکاب سرقت در سطح این شهرستان و به۱۴ فقره سرقت محتویات خودرو اعتراف کردند، که با تکمیل تحقیقات پرونده متهمان جهت سیر مراحل قانونی، تحویل مقام قضایی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بهارستان تاکید بر رعایت نکات ایمنی و پیشگیری از وقوع سرقت، خاطر نشان کرد: از شهروندان گرامی و مالکین خودروهادر خواست داریم، به منظور پیشگیری از سرقت داخل خودرو ضمن رعایت موارد امنیتی و ایمنی، از قرار دادن وجوه نقد و اشیاء قیمتی در داخل وسیله نقلیه خوداری کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار