پردیس - مسئول بازرسی اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان پردیس گفت: انبار بزرگ کالاهای خوراکی و بهداشتی خارجی قاچاق در یک منزل مسکونی این شهرستان کشف شد.
کد خبر: ۱۰۴۶۶۰۵
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۳ 24 May 2022

به گزارش تابناک تهران، محمد حیدریان روز سه شنبه در حاشیه کشف انبار کالاهای قاچاق در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با تلاش وهوشیاری سربازان گمنام امام زمان (عج) اداره اطلاعات در پردیس و حضور به موقع بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت این انبار شناسایی شد.

وی خاطرنشان کرد: محصولات غذایی، بهداشتی و آرایشی اجناس خارجی کالای قاچاق محسوب می شوند و برخی فاقد شناسنامه، تاریخ گذشته و فاسد هستند.

مسئول ل بازرسی اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان پردیس ادامه داد: این محصولات خارج از شبکه در سوپر مارکت‌های تهران پردیس و شهرهای اطراف توسط متخلفان توزیع می شد.

حیدریان با اشاره به جزئیات کالاهای موجود در انبار، اضافه کرد: نوشیدنی های غیرمجاز بدون تاریخ که هیچ یک نشان سلامت ندارند، شامپوهای غیر مجاز وارداتی، شکلات های فاقد مجوز و نشان سلامت که علاوه بر اینکه وارداتی و مشمول کالای قاچاق هستند و تاریخ مصرف آنها گذشته است.

این مسئول ادامه داد: در استعلامی که از کالاها گرفته شد، بر روی برخی از کالاها بارکد مربوط به کالاهای دیگر نصب شده است.

وی یادآور شد: کالاهای موجود در این انبار قاچاق صورت برداری و با دستور دادستان عمومی و انقلاب شهرستان پردیس، کالای مکشوفه قاچاق تا تعیین تکلیف نهایی توقیف شد.

شهرستان پردیس با جمعیتی در حدود ۳۰۰ هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار