ورامین - طی مراسمی و با حضور مسئولان شهرستان ورامین نانوایی‌ ها ، نانوایان خوش‌پخت و نمونه مورد تقدیر قرار گرفتند .
کد خبر: ۱۰۴۶۶۰۶
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۸ 24 May 2022

نانوایان خوش‌پخت ورامینی مورد تقدیر قرار گرفتند

به گزارش تابناک تهران، شغل نانوایی یکی از تاثیرگذارترین و مهم ترین شغل های جامعه است که نیازمند نظارت و توجه ویژه مسئولان و مردم به این شغل مهم را می طلبد.

با مسئولان شهرستان ورامین و اعضای کارگروه آرد و نان شهرستان ورامین ، سه نانوا خوش‌پخت و نمونه ورامینی مورد تقدیر قرار گرفته و هدیه ای را دریافت کردند .

در این مراسم ، ضمن نصب بنر بر درب نانوایی این افراد ، لوحی به پاس زحمات این نانوا خوش‌پخت اهدا گردید.

حسن فیروزی معاونت برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری ورامین‌ در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد : نانوایان یکی از زحمت کش ترین و موثرترین اصناف کشور هستند و با زحمات خود ، پایه اصلی سفره مردم را تامین کرده و مردم و ما مسئولان نیز به این موضوع واقف بوده و قدردان زحمات آن ها هستیم.

وی با اشاره به اینکه نان بعنوان قوت اصلی و مهمترین کالای استراتژیک و پر مصرف مردم است که بدست نانوایان تهیه و عرضه می شود، افزود : به دلیل مصرف روزانه نان بوسیله مردم ، کیفیت نان بر سلامت  مصرف کنندگان تأثیر مستقیم دارد، لذا لازم است درشرایط مناسب و بهداشتی و با کیفیتی مطلوب تهیه و تولید شود. 

معاونت برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری ورامین خاطر نشان کرد : در بازرسی ها و نظارت های انجام شده تعدادی از نانوایی‌ ها متخلف شناخته شده که با آنها برخورد خواهد شد اما برخی نانوایی ها نیز ضمن رعایت حقوق مصرف کننده نسبت به پخت نان می پردازند.

وی با اشاره به تحلیل و تقدیر از نانوایان خوش‌پخت شهرستان اظهار کرد : ۳ نانوایی که در نظارت ها و بازرسی ها تخلف نداشته و مردم نیز این نانوایی‌ ها را به عنوان نانوایی خوش پخت اعلام کردند ، با اهدا لوح و هدیه از زحمات بی دریغ این عزیزان تقدیر شد.

ورامین با ۳۰۰ هزار جمعیت در ۳۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران استان تهران واقع شده است و دارای دو بخش مرکزی و بخش جوادآباد است.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار