امام جمعه پردیس:
امام جمعه شهرستان پردیس گفت: دشمنان نظام با به راه انداختن عملیات روانی علیه جمهوری اسلامی ، مواردی را که اهمیت و ارزش ذاتی ندارد را تبدیل به تیتر می کنند تا بزرگ جلوه داده شود ،برخی موارد را تعمیم و برخی موارد را تقطیع می کند.
کد خبر: ۱۰۴۹۶۶۰
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۹ 10 June 2022

به گزارش تابناک تهران، حجت الاسلام سید حسین حسین در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر پردیس اظهار داشت: راههای مقابله با عملیات روانی دشمن؛ استفاده از منابع خبری معتبر و مراجعه به منابع خبری مختلف است.

حسینی بنا بر منویات رهبر معظم،توصیه کرد: امام (ره) روح انقلاب است و نباید یاد او کمرنگ شود، نگذاریم دشمنان از انقلاب هویت زدایی کنند، رده های ارتجاع در کشور نفوذ نکنند، دروغ ، فریب و جنگ روای دشمن را افشا کنیم و از سرمایه ایمان مردم برای تولید عمل صالح استفاده کنیم.

وی با اشاره به حضور پر شکوه مردم در مراسم سالگرد ارتحال امام راحل اظهار داشت: مردم با حضور پر شور و شعور خود به شبهه «جدایی مردم از انقلاب، دین و روحانیت» پاسخ گفتند و حضور پرشور مردم در مراسم تشییع میلیونی شهید سلیمانی و نیز بدرقه پیکر علمای بزرگ و نیز استقبال شورانگیز عموم مردم از سرود «سلام فرمانده» را به‌عنوان گواهانی بر ابطال این شبهه است.

سوء استفاده مدیرکل آژانس از اقدام داوطلبانه ایران

امام جمعه شهرستان پردیس با اشاره به همکاری جمهوری اسلامی ایران با آژانس بین المللی انرژی اتمی در طی سالهای گذشته، توضیح داد:  ۲۵ درصد از بازرسی های آژانس در سطح جهانی در ایران انجام شده و از شفاف‌ترین برنامه صلح آمیز هسته ای در میان کشورهای عضو آژانس بود.

وی افزود: آنها می‌خواهند با گزارش‌های این‌چنینی بر ایران فشار بیاورند تا در برجام به مقاصد پست سیاسی خود برسند که جمهوری اسلامی ایران همواره تأکید داشته است که استفاده از ابزارهای فشار سیاسی از جمله صدور قطعنامه در شورای حکام آژانس،سازنده  نیست و نتیجه‌ای جز تضعیف روند همکاری و تعاملاتش با آژانس دربر نخواهد داشت.

امام جمعه شهرستان پردیس با اشاره به هراس اسرائیل از فروپاشی، اظهار داشت: در حال حاضر رژیم صهیونیستی  به فروپاشی خود در آستانه ۸۰ سالگی می اندیشد وبا توجه به بحران مشروعیت در سرزمین های اشغالی و فساد مقامات صهیونیستی، به فرموده مقام معظم رهبری که فرمود اسرائیل ۲۵ سال آینده را نخواهد دید، ایمان آورده اند.

حسینی ضمن گرامیداشت دهه کرامت، اظهار داشت: خادمیاران رضوی در طی این دهه متبرک با برنامه های متنوع و حضور در برخی اماکن مقدس و پرچم گردانی انجام داده و مردم عزیز هم با توسل به امام رضا(ع) بر محبت و عشقشان به امام رئوف افزون‌تر می شود و امروز خادمیاران در نماز جمعه حضور پیدا کردند و در زمینه رسیدگی به نیازمندان اقدامات ارزشمندی انجام دادند که قابل تقدیر است.

وی از ادامه خدمتِ «قرارِ خدمت» در شهرستان پردیس خبرداد و اظهار داشت: سال گذشته (در مدت زمان شش ماه دوم سال ۱۴۰۰) ۱۲ قرار خدمت در سطح شهرستان توسط قرارگاه خدمت رسانی و مسئولین برگزار شد و این خدمت رسانی  برای رفع مشکلات شهروندان و شهرستان در سال جدید ادامه خواهد داشت.

پی گیری دستورات رئیس جمهور با سرعت بیشتری انجام شود

امام جمعه شهرستان پردیس گفت: بیمارستان الغدیر که رئیس جمهور  با آن دلسوزی و دغدغه فراوانی که داشتند دستور دادند تا شش ماه این بیمارستان راه اندازی بشود که به پیگیرکنندگان مانند وزیر بهداشت عرض می کنم که سه ماه از دستور رئیس جمهور گذشته است استدعا داریم سرعت بیشتری به کار بدهید.

حسینی افزود: مسکن مهر که رئیس جمهور باز هم با عنایت ویژه به مردم عزیزی که سالها منتظر مسکن خود هستند تا تحویل بگیرند، دستور دادند تا پایان سال ۱۴۰۱ مردم را از چشم انتظاری در بیاورید و واحدهای آنها را تحویل بدهید که باز هم به مسئول این بخش که وزیر راه و شهرسازی است عرض می کنم که حدود سه ماه از این دستور گذشته است پس سرعت بیشتری را می طلبد.

وی تاکید کرد: از اصحاب رسانه هم می‌خواهم که طبق رسالتی که دارند یعنی با امانت داری و با انصاف و با زمان‌شناسی و بدور از سلیقه ای عمل کردن مسائل و مشکلات شهرستان و صدای مردم  را در قالب مطالبه گریِ منطقی و اصولی برای رفع مشکلات شهرستان منعکس کنند.

امام جمعه شهرستان پردیس به شهروندان توصیه کرد: در مصرف حامل های انرژی علی الخصوص برق و آب مدیریت داشته باشید ،در شرایط خشکسالی هستیم و سال کم بارشی را داشتیم لذا با صرفه جویی و کاهش مصرف آب و برق قطعاً از مشکلات دیگر جلوگیری خواهیم کرد.

شهرستان پردیس با جمعیتی در حدود ۳۰۰ هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار