امام جمعه فیروز کوه:
امام جمعه شهرستان فیروزکوه گفت : آژانس انرژی اتمی بازیچه دست صهیونیست ها ست و قطعنامه آن سیاسی و بی اعتبار است.
کد خبر: ۱۰۴۹۶۶۹
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۸ 10 June 2022

به گزارش تابناک تهران، حجت الاسلام حسن حیدری در خطبه های نماز جمعه این هفته در جمع نمازگزاران فیروزکوه اظهار داشت: هدف از تصویب قطعنامه علیه ایران، فشار بر ایران برای تضعیف قدرت نظامی و منطقه ای ایران است.

وی ادامه داد: موضوع حذف سپاه پاسداران از فهرست تروریسم و باقی گذاشتن سپاه قدس، برای نفی قدرت منطقه ای ایران و عدم حمایت از جریان مقاومت در منطقه است و ایران اسلامی هرگز زیر بار خواسته شیطانی آنها نخواهد رفت.

امام جمعه شهرستان فیروز کوه گفت: امروز همت نظام جمهوری اسلامی، در درجه اول بر خنثی سازی تحریم و تقویت اقتصاد مقاومتی و مدیریت صحیح منابع کشور است.

حیدری افزود: دشمنان هنوز ملت ایران را نشناخته اند. ما ملت امام حسین هستیم و ذلت نمی‌پذیریم، یک قدم عقب نشینی نمی‌کنیم و از قطعنامه هراسی نداریم.

وی تاکید کرد: ما یک ملت اصیل با قدمت هزاران ساله هستیم. نه مثل رژیم جعلی اسرائیل که در آستانه فروپاشی قرار دارد.

امام جمعه شهرستان فیروز کوه گفت: امروز "فساد مقامات صهیونیستی" و از سوی دیگر، "مهاجرت معکوس" رژیم صهیونیستی را به چالش جدی کشیده است واخیرا نفتالی بنت نخست وزیر اسرائیل در پیامی به شهرک نشینان گفته"اسرائیل در برابر یک آزمون واقعی قرار گرفته و شاهد شرایطی بی سابقه است که به فروپاشی نزدیک می‌شود و با یک دوراهی تاریخی مواجه است."

حیدری ادامه داد: اینها نشان می‌دهد به فضل الهی، پیش بینی رهبر معظم انقلاب درباره نابودی اسرائیل در آینده نزدیک محقق می‌شود و اسرائیل از صفحه روزگار محو خواهد شد.

وی ضمن گرامیداشت یاد حجت الاسلام دعایی، توضیح داد: مرحوم حجت الاسلام دعائی، یک شخصیت انقلابی و در عین حال فردی وجیه نزد سلایق سیاسی مختلف بود.

امام جمعه شهرستان فیروز کوه با اشاره به انتصاب نمایندکی ولی فقیه در موسسه اطلاعات، اظهار داشت: انتصاب سید عباس صالحی به نمایندگی ولی فقیه در مؤسسه اطلاعات نشان داد که باید تریبون سلایق مختلف داخل نظام حفظ شود.

حیدری گفت: امروز برخی دنبال تک صدایی و حذف سلایق مختلف سیاسی داخل نظام هستند که کار غلطی است.

وی توضیح داد: حضور با شکوه مردم در تشییع پیکر شهید سلیمانی و نیز اجتماع با شکوه سرود "سلام فرمانده" نشان داد قاطبه مردم با اختلاف سلایق سیاسی، به نظام و انقلاب و راه شهدا علاقمند هستند و باید به اختلاف سلایق مردم در چارچوب قانون احترام گذاشت.

امام جمعه شهرستان فیروز کوه گفت: اگر کسانی در شهرستان دنبال حذف رقیب سیاسی و تک صدایی باشند، کار بسیار غلط و خلاف نظر امامین انقلاب است و هرکس اعتقاد به اصل نظام و انقلاب و پایبندی به قانون دارد، ولو اختلاف سلیقه سیاسی داشته باشد، نباید طرد شود.

شهرستان فیروز کوه با جمعیت سیال ۵۰ تا ۱۵۰ هزار نفر در فصول مختلف سال در شرق پایتخت قرار دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار