نماینده پاکدشت:
نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز در سایه وحدت و همدلی میان دولت و مجلس، کشور در طلایی‌ترین زمان برای خدمت‌رسانی به مردم قرار دارد و باید از آن به بهترین نحو برای رفع مشکلات جامعه استفاده کرد.
کد خبر: ۱۰۴۹۹۴۷
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۳ 11 June 2022

به گزارش تابناک تهران، فرهاد بشیری عصر روز شنبه در آئین افتتاح درمانگاه خیرّساز شهدای گلزار پائین از توابع بخش مرکزی پاکدشت گفت: امروز در سایه اتحاد و همدلی بین دولت، مجلس، قوه قضائیه و ارکان مختلف نظام، کشور در طلایی‌ترین دوران برای خدمت‌رسانی به مردم قرار دارد و باید با مدیریت جهادی و کار شبانه‌روزی، از این فرصت برای رفع مشکلات موجود در کشور استفاده کرد.
وی با بیان این که مردم فهیم ایران اسلامی از مسئولان توقع معجزه ندارند اظهار داشت: امروز بیش از هر زمان دیگر به سرعت بخشیدن به خدمت‌رسانی و تلاش و همت همه‌جانبه نیاز است تا بتوان مشکلات را یکی پس از دیگری رفع کرد، مردم با بینش و شناخت کافی همین که از مسئولان اراده خدمت‌رسانی را مشاهده کنند، قطعا در اجرای هر طرح و برنامه، با آنان همراهی می‌کنند.
نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: امروز عزم دولت و مجلس بر رفع مشکلات بهداشت و درمان، رفاه عمومی، رفع مشکلات معیشتی، کمک به بخش کشاورزی و صنعت و دیگر حوزه‌ها معطوف شده و قطعا این همکاری با همراهی و نزدیکی بیشتر مردم به مسئولان، نتایج قابل لمسی را به همراه خواهد داشت.
وی با اشاره به سفر استانی نمایندگان رئیس جمهوری به شهرستان پاکدشت گفت: با حضور وزیر راه و شهرسازی به عنوان نماینده دولت در پاکدشت و نیز سفر معاون وزیر بهداشت و درمان به این شهرستان، زمینه برای توسعه خدمات بهداشتی و درمانی به شهروندان فراهم شده و از مسئولان درخواست داریم تا اقدامات اجرایی را با سرعت بیشتری همراه کنند تا از اثرات آن کل جامعه برخوردار شوند.
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی افزود: یکی از مشکلات شهرستان پاکدشت در حوزه آب کشاورزی است که با هماهنگی‌های به عمل آمده و با برگزاری جلسه تخصصی آب در فرمانداری پاکدشت، زمینه احداث خط فرعی انتقال آب از کانال پساب جنوب تهران به روستاهای شمالی از جمله گلزار پائین و بالا، آلوئک و دیگر روستاها فراهم خواهد شد تا بحران کم‌آبی که موجب لم یزرع شدن بخش زیادی از اراضی کشاورزی مستعد و حاصلخیز شهرستان شده برطرف گردد.
وی با اشاره به این که پاکدشت پایتخت تولید گل و گیاه کشور است اظهار داشت: کشاورزان پاکدشتی سالانه بیش از یک میلیارد و ۴۱ هزار عدد گل شاخه بریده و ۲۳ میلیون گلدان تولید می‌کنند که این امر علاوه بر آن که این شهرستان را به پایتخت گل و گیاه کشور تبدیل کرده، زمینه را برای ایجاد یک منطقه مهم گردشگری در شرق استان تهران فراهم کرده است.
بشیری افزود: منطقه گلزار پائین از محور آلوئک تا جاده ورامین به دلیل برخورداری از صدها هکتار گلخانه تولید گل و گیاه زینتی منحصر به فرد، از ظرفیت ویژه‌ای برای تبدیل شده به منطقه گردشگری برخوردار است که قطعا با پیگیری مسئولان اجرایی، می‌تواند موجب رونق و توسعه بیش از پیش شهرستان شود.
وی از شهرستان پاکدشت به دلیل برخورداری از نقاط حساس، بالاترین جمعیت در شرق استان ، برخورداری از هزاران واحد صنعتی و قرار گرفتن در مسیر محور ترانزیتی شرق استان به عنوان یکی از مناطق مهم استان تهران یاد کرد و افزود: قطعا اگر قرار باشد استان تهران به چند استان کوچکتر تبدیل شود، پاکدشت از ظرفیت تبدیل شدن به مرکز استان شرق تهران برخوردار است.
پاکدشت با ۳۵۰ هزار نفر جمعیت در ۳۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.
در این مراسم درمانگاه خیرّساز شهدای گلزار پائین که در سه طبقه و با اعتبار ۸۰ میلیارد ریالی از محل کمک خیرّین احداث شده، افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار