فرماندار ری:
فرماندار ویژه شهرستان ری گفت: تا شرایط آرمانی بهبود شرایط محیط زیست در این شهرستان و کاهش تاثیرات منفی آلاینده های موجود فاصله زیادی داریم.
کد خبر: ۱۰۴۹۹۴۸
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۶ 11 June 2022

به گزارش تابناک تهران، حمید زمانی روز شنبه درحاشیه نصب و بهره برداری از سیستم جدید پایش آلودگی هوای پالایشگاه نفت تهران افزود: متاسفانه شهرستان ری به خصوص منطقه باقر شهر و کهریزک ناملایمتی ها و ناهنجاری های زیست محیطی دارد که با وجود تمامی اقدامات انجام شده در مجموعه شهرک انرژی هنوز با شرایط قابل قبول فاصله دارد.

وی یادآورشد: در گام نخست، مردم شهر ری، باقر شهر و کهریزک از تبعات و آثار منفی این ناهنجاری های زیست محیطی آسیب می بینند و تبعات آن در نهایت عاید کل ساکنان استان تهران می شود.

زمانی اظهارداشت: انجام اقدامات مشابه برنامه امروز (نصب و بهره برداری از سیستم جدید پایش آلودگی هوای پالایشگاه نفت تهران)، یکی از گام های موثر در کاهش آثار سوء شرایط زیستی محیطی موجود به نفع مردم باشد.

فرماندار شهرستان ری سایت آرادکوه، زباله های پلاستیکی و شهرک انرژی را مهمترین نقاط آلاینده در این شهرستان برشمرد و گفت: با وجود تمامی اقدامات انجام شده، هنوز پاسخی در خور انتظارات ما داده نشده است.

سایت آرادکوه مرکز تخلیه و امحای زباله های استان تهران در نزدیکی شهر کهریزک از توابع شهرستان ری  قرار دارد و نیروگاه و پالایشگاه نفت تهران نیز در شهرری مستقر شده است.

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار