رئیس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان دماوند گفت: هنوز ابلاغی برای برخورد با تخلفات افزایش خارج از قانون اجاره‌بها در دماوند صادر نشده است و در صورت ابلاغ، ورود خواهیم کرد.
کد خبر: ۱۰۵۰۳۴۳
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۴ 13 June 2022

به گزارش تابناک تهران، مصطفی متو رئیس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان دماوند در خصوص برخورد با افزایش خارج از عرف و بیش از قانون مصوب اجاره‌بها اظهار کرد: در تعزیرات حکومتی برای جلوگیری از افزایش خارج از قاعده اجاره‌بها، قانون مدونی وجود ندارد.

وی با بیان اینکه هنوز اختیاری به تعزیرات حکومتی برای برخورد با افزایش اجاره‌بها داده نشده است، گفت: بحث این موضوع مطرح شده، اما هنوز اختیار لازم برای ورود تعزیرات حکومتی ابلاغ نشده است.

رئیس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان دماوند با اشاره به اینکه طبق قانون موجران جزو واحد صنفی محسوب نمی‌شوند، افزود: تعزیرات حکومتی تنها می‌تواند در خصوص افزایش غیرقانونی و بیش از قانون مصوب حق کمیسیون مشاوران املاک ورود و با متخلفان برخورد کند.

متو در ارتباط با الزام صدور کد رهگیری برای هر معامله تصریح کرد: در خصوص الزام صدور کد رهگیری برای هر معامله، هنوز تخلف‌انگاری نشده و در این راستا، اتحادیه مشاوران املاک باید ورود کند.

وی تأکید کرد: در صورت ابلاغ مصوبه قانونی، تعزیرات حکومتی در خصوص موارد مذکور ورود و با متخلفان احتمالی برخورد خواهد کرد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار