شهردار دماوند:
شهردار دماوند با اشاره به اینکه در این راستا از امکانات فضای مجازی بهره بردیم، گفت: ایجاد سامانه فوریت های خدماتی در شهرداری دماوند از جمله اقدامات مطلوبی بود که با استقبال مردم نیز همراه شد ولی هنوز نیز برای رسیدن به وضع مطلوب باید تلاش کنیم.
کد خبر: ۱۰۵۰۷۴۳
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۹ 15 June 2022

به گزارش تابناک تهران، علی شیوا در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شهرداری دماوند به دلیل کمبود نیرو به ویژه عدم داشتن شرایط لازم جهت تقویت بدنه کارشناسی، همچنان مثل یک دهداری بزرگ فعالیت می کند که با توجه به اینکه با وضعیت مطلوب فاصله داریم، باید تلاش کرد.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه در این راستا لازم است کارهای بنیادی برای ارائه خدمات شهری همچون تقویت امکانات و نیروی انسانی صورت گیرد، بیان داشت: یکی از مهم ترین مطالبه مردم، کمربندی جنوبی شهر دماوند است که تاکنون به همت مسئولان شهرستان همچون نماینده مردم دماوند در مجلس و فرماندار و ... مورد پیگیری قرار گرفته و انشالله به زودی عملیات اجرایی آن آغاز می شود.

شهردار دماوند: ایجاد سامانه فوریت های خدماتی در شهرداری برای شهروندان مطلوب بود

شهردار دماوند فرهنگ تفکیک زباله از مبدا را نیز از دیگر برنامه های این نهاد شهری دانست و افزود: یکی از شاخصه های شهر دماوند شاخصه صوت و آواز زیبای پرندگان آن است که به دلیل طبیعت ارزشمند آن از گونه های مختلف پرندگان برخوردار بوده که در این راستا شهرداری با ایجاد آشیانه و نسبت آن بر روی درختان، این مهم را حفظ و فرهنگ ارزشمندی را در شهر ایجاد کرد.

وی تصریح کرد:هر فکری که در شهرداری صورت می گیرد، مردم را مدنظر قرار دادیم؛ برای انجام پروژه آسفالت و یا رنگ آمیزی جداول از مردم نظر خواستیم و همین امر موجب شد مردم با نگاه مهربان شهرداری را یاری کنند.

مطالبات برجای مانده مسکن مهر 

شهردار دماوند با اشاره به پیگیری این نهاد شهری برای ارائه خدمات به ساکنان سایت مسکونی مسکن مهر، گفت: با کمک های استاندار، نماینده و فرماندار شهرستان و همچنین اعضای محترم شورا، توانستیم یک سری مطالبات برجای مانده مسکن مهر که مربوط به بهسازی معابر این سایت مسکونی است را از سازمان برنامه بودجه گرفته و مناقصه آن را در سامانه ستاد قرار دهیم که بزودی با بازشدن پاکات و عقدقرارداد با پیمانکار این پروژه نیز انجام می شود.

وی با اشاره به اجرای سه پروژه مهم در سطح شهر با نظر شهروندان، بیان داشت: سه مسابقه طراحی در سه نقطه مهم و تاثیرگذار شهر پیش بینی شده که شامل بهسازی و بهبود سیمای بصری و هویت بخشی به میدان قدس، مسابقه طراحی مزار شهدای گمنام و طرح توسعه مسجد جامع دماوند و مسابقه طراحی مزار شهدای گمنان بوستان فرهنگیان است.

شیوا بیان داشت: در این مسابقه از افراد حقیقی و حقوقی فعال در زمینه های معماری، شهرسازی، هنرمندان، دانشجویان، متخصصان و افراد خلاق و علاقمند به حوزه معماری دعوت شده تا با توجه به هویت ایرانی و اسلامی در این مسابقه شرکت و ما را در اجرای این سه پروژه یاری کنند.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه در این سال ها اقدامات خوبی در سطح شهر انجام شده که البته نواقصی هم بوده و در حال برطرف کردن آن هستیم، گفت: مبنای کلی کار در مجموعه مدیریت شهری با سایر دستگاه ها، تعامل است.

شهردار دماوند گفت: مشکلات دستگاه ها را می دانیم و باید برای ارائه خدمات مطلوب به شهروندان با تعامل پیش رویم که خشبختانه همراهی و همدلی بین شهرداری و مسئولان استانی راه را برای خدمات مطلوب در سطح شهر مرتفع می کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار