شهردار فرون‌آباد پاکدشت:
شهردار فرون‌آباد پاکدشت گفت: توسعه مدیریت هوشمند شهر موجب توسعه خدمت‌رسانی به مردم و کاهش هزینه‌های مدیریت شهر می‌شود.
کد خبر: ۱۰۵۰۷۴۶
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۸ 15 June 2022

به گزارش تابناک تهران، احسان درویشی در این باره اظهار داشت: با هوشمندسازی و راه اندازی داشبورد مدیریتی (مانیتورینگ) به منظور نشان دادن وقایع روز از واحدهای شهرداری و یکپارچه سازی کلی نرم افزارهای شهرداری در بستر خدمات دولت الکترونیک، خدمات رسانی شایسته تر و بهتر به شهروندان ارائه می‌شود.

وی با اشاره به این که پروژه‌های IT با جلوگیری از هدر رفت منابع، افزایش دقت در فرایندها و محاسبات و جلوگیری از اشتباهات موجب شفافیت می گردد افزود: فناوری اطلاعات به عنوان یکی از مباحث دارای جایگاه ویژه در برنامه ریزی‌، می بایست در برنامه عملیاتی مدیریت شهر به عنوان نقشه راه شهرداری در دستور کار قرار گرفته و اجرایی شود.

وی گفت: شهر هوشمند شهری ست که اجرای اکثر فعالیت‌های آن ازطریق امکانات مبتنی بر اینترنت و فناوری های نوین امکانپذیر باشد و در چنین شهری ضرورتی ندارد مردم برای انجام کارهای روزمره خود وقت زیادی را صرف کنند، بلکه تمام این کارها را می توانند از طریق نرم افزارهای فناوری از جمله رایانه‌های شخصی و اتصال به درگاه های ارتباطی انجام دهند.

درویشی بهره‌گیری از هوشمندسازی در مدیریت شهری را عامل افزایش شفافیت و سلامت اداری دانست و افزود: بررسی نحوه ارائه خدمات در بدنه مدیریت شهری و حرکت بر محور عدالت، با استفاده از ابزارهای فناوری‌ تحقق پیدا می‌کند و با این رویکرد، شاهد افزایش کیفیت خدمات‌دهی به شهروندان و ارباب رجوع خواهیم بود.

وی استفاده از سیستم یکپارچه مدیریت شهری را عامل کاهش تخلفات، گزارش گیری مناسب، مدیریت منابع و افزایش بهره وری و کنترل پذیری، کنترل و نظارت مستمر بر عملیات اجرایی اعلام کرد.

شهردار فرون‌آباد با اشاره به اجرای طرح احداث بلوار ۳۵ متری این شهر اظهار داشت: در راستای ارائه خدمات به مردم و در یک بازه زمانی ۲۰۰ روزه، طرح احداث بلوار ۳۵ متری امام خمینی(ره) فرون‌آباد در حال اجرا بوده و هم اکنون زیر سازی، شبکه جمع آوری آب های سطحی و آسفالت آن انجام شده و به زودی آماده بهره‌برداری می‌شود.

درویشی با اشاره به شروع فصل گرما و لزوم شتشوی مداوم مخازج جمع‌آوری زباله گفت: با شروع فصل گرما و در راستای سلامت شهروندان و ارتقای بهداشت محیطی، جلوگیری از هرگونه آلودگی و اشاعه بیماری شستشوی مرتب و منظم سطل های زباله سطح شهر توسط حوزه خدمات شهری در حال انجام است.

شهرستان پاکدشت با ۳۵۰ هزار نفر جمعیت از سه شهر فرون‌آباد، پاکدشت و شریف آباد برخوردار است.
شهر فرون‌آباد با ۲۳ هزار نفر جمعیت در ۱۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران و در حاشیه محور امام رضا(ع) واقع شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار