سرپرست اداره ورزش و جوانان ورامین گفت: مسابقات بین‌المللی سوارکاری در روستای خورین بخش مرکزی ورامین با حضور ورزشکارانی از چهار کشور هلند، لبنان، سوریه و ایران برگزار شد.
کد خبر: ۱۰۵۴۰۵۸
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۴ 02 July 2022

به گزارش تابناک تهران، حامد رستمی در این باره افزود: مسابقات بین‌المللی سوارکاری در ورامین روزهای هشتم تا ۱۰ تیرماه در روستای خورین بخش مرکزی ورامین برگزار شد.

وی اظهار داشت: اسب‌سواری در شهرستان ورامین یکی از ظرفیت‌های به‌القوه‌ای است که با وجود باشگاه‌های سوارکاری مجهز و سطح بالا می‌توان این ظرفیت را به‌الفعل کرد.

رییس اداره ورزش و جوانان ورامین ضمن درخواست از فدراسیون سوارکاری کشور برای برگزاری مسابقات سطح بالا خاطرنشان کرد: از فدراسیون سوارکاری درخواست داریم با توجه به وجود ظرفیت‌های مناسب برای برگزاری مسابقات سطح بالای کشوری و جهانی به این موضوع توجه ویژه داشته باشند و با تمرکز بر روی ورامین و با توجه به این ظرفیت‌ اقدامات لازم صورت گیرد.

۲۵۰ سوارکار در این دوره از مسابقات به رقابت پرداختند

فرهاد سیاه منصوری رییس هیات سوارکاری ورامین نیز در گفت‌ وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: باشگاه سوارکاری محک در شهر ورامین با گنجایش نگهداری از ۴۰۰ یکی از بزرگترین باشگاه‌های سوارکاری استان تهران و کشور است؛ این باشگاه دارای ۲ سالن سرپوشیده تمرین و مسابقه بوده و از طریق بخش خصوصی نیز مدیریت می‌شود.

وی افزود: با وجود ظرفیت‌های زیر ساختی که در شهرستان وجود دارد توانسته‌ایم تاکنون ۲ رویداد مهم سوارکاری آسیایی و بین المللی را برگزار کنیم که مورد استقبال ورزشکاران و مردم قرار گرفته است.

سیاه منصوری خاطرنشان کرد: برای اولین بار این رقابت‌ها در آذر ماه سال گذشته با شرکت ورزشکارانی از کشورهای آسیایی برگزار شد و در تیرماه امسال نیز مسابقات بین المللی CSI دَبِل با حضور کشورهای آسیایی و اروپایی برگزار شد.

ورامین با ۳۰۰ هزار جمعیت در ۳۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران استان تهران واقع شده است و دارای دو بخش مرکزی و بخش جوادآباد است.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار