شهردار فیروزکوه گفت: ۱۴۵ میلیارد ریال اعتبار دولتی برای اجرای پروژه های عمرانی شهری در فیروزکوه تخصیص داده شد.
کد خبر: ۱۰۵۴۴۲۸
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۴ 04 July 2022

به گزارش تابناک تهران، علیرضا صادقی روز دوشنبه در حاشیه بازدید از پروژه های شهری، اظهار داشت: در سال گذشته ۱۴.۵ میلیارد تومان اعتبار از منابع دولتی برای اجرای پروژه های عمرانی در شهر فیروزکوه اختصاص یافته و تکمیل و رفع مشکلات مردم در برخی از پروژه ها همچنان نیازمند پیگیری برای تخصیص اعتبارات در سال ۱۴۰۱ است.

وی گفت: با پیگیری های سید احمد رسولی نژاد نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و همراهی محسن منصوری استاندار تهران، فرماندار و مجموعه شورای شهر و شهرداری در سال گذشته اعتبار یاد شده از منابع دولتی برای اجرای برخی از پروژه های مهم شهری دریافت شده که نسبت به ۸ سال گذشته افزایش چندبرابری داشته و این پروژه ها هم اکنون در حال اجرا هستند.

شهردار فیروز کوه ادامه داد: زیرسازی و روکش آسفالت معابر دشت ناصر، جدول گذاری و پیاده رو سازی و رفع مشکلات زیرساختی پارک های دشت ناصر، اصلاح و بهسازی آسفالت معبر ۴۵ متری و برخی از معابر سطح شهر، فاز ۴ اجرای کانال هدایت آب های سطحی شهرک کوهسار و ایمن سازی معابر با خط کشی و خرید و نصب تابلوهای ترافیکی از جمله پروژه هایی است که بخشی از اعتبار آن ها از منابع دولتی تأمین شده است.

صادقی توضیح داد: رفع مشکلات شهرک مسکونی دشت ناصر جهت تکمیل پروژه های زیرساختی همچون پیاده رو سازی و تکمیل ساختمان آتش نشانی و ادامه اجرای کانال هدایت آب های سطحی شهرک کوهسار و محله های سطح شهر، احداث پارک بزرگ خلیج فارس و ادامه لکه گیری و آسفالت معابر شهر نیازمند تخصیص اعتبارات بیشتر از منابع دولتی است که نیازمند همراهی و پیگیری های مجدد مسئولان عالی استانی و شهرستانی را در سالجاری است.

تخفیف عوارض شهرداری در دهه امامت و ولایت

شهردار فیروز کوه با تبریک فرا رسیدن اعیاد و دهه امامت و ولایت اظهار داشت: به مناسبت اعیاد قربان و غدیر و دهه مبارک امامت و ولایت، کلیه مودیان و شهروندان فیروزکوه می توانند جهت دریافت تخفیف ویژه عوارض های محلی تا ۳۰% از ۱۴۰۱/۰۴/۱۱ تا ۱۴۰۱/۰۵/۰۶ به واحد درآمد شهرداری مراجعه کنند.

صادقی با اشاره به اهمیت مشارکت شهروندان در توسعه شهر، اظهار داشت: انجام و اجرای فعالیت‌های عمرانی و خدماتی شهرداری با مشارکت همه‌جانبه شهروندان در پرداخت به موقع عوارض، میسر خواهد بود و مشارکت شهروندان در توسعه شهر با پرداخت به موقع عوارض محلی قابل تقدیر است.

شهرستان فیروز کوه با جمعیت سیال ۵۰ تا ۱۵۰ هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار