استاندار تهران گفت: طرح آبرسانی به ۸ روستای دهستان اخترآباد ملارد با اختصاص ۱۶۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۱۰۵۴۸۲۰
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۶ 06 July 2022

به گزارش تابناک تهران، محسن منصوری استاندار تهران در حاشیه آیین بهره برداری از آب رسانی به روستاهای دهستان اخترآباد و بازدید از بخش های مختلف تولیدی و صنعتی ملارد اظهار کرد: با پیگیری فرماندار، شهردار و آب و فاضلاب ملارد ۱۶ میلیارد تومان برای رفع مشکل آب شرب ۸ روستای اخترآباد اختصاص پیدا کرد که این مشکل مرتفع شد.

وی گفت: در مورد شهرک صنعتی صفادشت گشایشی ایجاد شده، همچنین شهرک صنعتی ملارد نیز که مصوبه آن مربوط به سال ۸۷ می باشد و حدود ۱۴ سال معطل مانده بود، در شورای برنامه‌ریزی و توسعه تصویب، نهایی و ابلاغ شده که دستاورد بزرگی برای ملارد می باشد؛ چرا که این شهرستان شهرک صنعتی دولتی نداشت.

استاندار تهران با اشاره به ۲۰ مشکل مطرح شده از سوی مردم تاکید کرد: مدیران کل زینت المجالس نباشند بلکه قدمی برای حل مشکلات این منطقه بردارند.

منصوری ادامه داد: برخی از مشکلات مطرح شده در قالب جلسات شهرستانی مرتفع شود و بعضی موارد ناشی از ناهماهنگی میان برخی از دستگاه‌ها است که پیگیر حل آنها هستیم.

وی در مورد رفع نقاط حادثه خیز، لکه‌گیری جاده ها، وضعیت امنیت منطقه اخترآباد به ویژه در حوزه احشام، نیاز به ماشین حمل زباله، بررسی موضوع پسماند، فاضلاب و گازرسانی به روستاهای این منطقه دستورات لازم را صادر کرد.

استاندار تهران همچنین در مورد طرح های هادی گفت: هفته آینده جلسه ای با حضور فرمانداران، بنیاد مسکن و جهاد با موضوع طرح های هادی، الحاق و توسعه برگزار می شود تا بتوانیم مشکلات این حوزه را رفع کنیم.

منصوری در مورد مشکلات دامداران تاکید کرد: قیمت نهاده‌ها افزایش یافته، اما قیمت خرید گوشت باید برای دامداران مقرون به صرفه باشد که وضعیت قیمت گذاری به زودی نهایی می‌شود، همچنین پرداخت وجه به گندم کاران آغاز شده و به سرانجام می‌رسد.

گفتنی است؛ طرح کوثر برای آب رسانی به روستاهای دهستان اخترآباد از خرداد سال گذشته با ایجاد ۱۵ کیلومتر خط انتقال و با اعتباری بالغ بر ۱۶۰ میلیارد ریال با مشارکت آبفا و شهرداری صفادشت به پایان رسیده و آب آشامیدنی سالم در اختیار ۸ روستای این دهستان قرار گرفته است که فاز اول آن توسط استاندار تهران به بهره برداری رسید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار