معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان قم از فراخوان اعزام مشمولان در مردادماه سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۱۰۵۷۲۰۵
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۵ 20 July 2022

به گزارش تابناک قم، سرهنگ محمد جواد میرزایی معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان قم اظهار کرد: کلیه مشمولان فارغ‌التحصیل دانشگاهی، دیپلم و زیردیپلم که دارای برگ آماده به خدمت مردادماه سال جاری هستند، باید راس ساعت 7 صبح روز شنبه مورخه 1401/5/1در محل معاونت وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان قم به آدرس حدفاصل عوارضی قم کاشان- وعوارضی قم تهران بعد ازاداره راه و شهرسازی، معاونت وظیفه عمومی مراجعه نمایند تا به خدمت مقدس سربازی اعزام شوند.

وی افزود: درضمن با توجه به عدم ارسال پستی برگه آماده به خدمت و این‌که برگه معرفی‌نامه مشمولان به مراکزآموزشی از طریق دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی( پلیس+10) صادر می‌شود، آن دسته از مشمولانی که تا کنون به هردلیل موفق به دریافت برگه معرفی‌نامه مشمولان به مراکزآموزش نیروهای مسلح نشده‌اند برا دریافت معرفی‌نامه می‌توانند به یکی از دفاتر مذکور مراجعه کنند.

سرهنگ میرزایی ادامه داد: اعزام مشمولان در تاریخ های مذکور، براساس طرح فاصله‌گذاری و انجام تمامی تمهیدات بهداشتی و غربالگری در بدو ورود مشمولان به وظیفه عمومی استان و مراکز آموزش انجام می‌شود و در صورت مشاهده مشمول دارای علائم و مشکوک به بیماری از اعزام وی خودداری می‌شود.

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان اضافه کرد: عدم حضور به موقع در زمان و محل‌های تعیین‌شده، غیبت محسوب شده و برابر ماده 58 قانون خدمت وظیفه عمومی، محرومیت‌های اجتماعی را برای آنان در برخواهد داشت.

وی بیان داشت: همچنین تمامی مشمولان می‌بایست اوراق مربوط به اعزام به خدمت از قبیل برگه آماده به خدمت، برگه واکسیناسیون مننژیت و کرونا، وبرگه معرفی‌نامه مشمولان به مراکزآموزش نیروهای مسلح و سایر مدارک مورد نیاز از روگرفت شناسنامه،کارت ملی، مدارک تاهل، ایثارگری پدر، مددجویان کمیته امداد، بهزیستی و ... را در هنگام مراجعه و اعزام به خدمت همراه داشته باشند.

سرهنگ میرزایی خاطرنشان کرد: متقاضیان در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر می‌توانند از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان به نشانی www.vazifeh.police.ir ، سامانه تلفن گویا به شماره 096480 و یا کانال سازمان در پیام‌رسان سروش به نشانی sarbazvazifeh@ از آخرین اخبار مطلع شوند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار