فرمانده انتظامی شهرستان پردیس گفت: در پی اختلافات خانوادگی، فردی ۵۷ ساله از سوی پسرش مورد حمله قرار گرفته و به قتل رسید و پلیس پردیس در کمتر از نیم ساعت قاتل را دستگیر کرد.
کد خبر: ۱۰۵۸۳۶۷
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۸ 26 July 2022

به گزارش تابناک تهران، سرهنگ بهزاد عبدیان با اشاره به دستگیری قاتل اظهار داشت: با اعلام مرکز پیام در زمینه آن که فردی با ظاهری خون آلود در حوالی تونل سلام فاز 11 پردیس قصد انداختن خود به زیر خودروها و خودکشی را دارد بلافاصله واحد گشتی از ماموران انتظامی شهرستان به محل اعزام شدند.

وی افزود: در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد جوان 28 ساله پدر خود را به قتل رسانده و قصد خودکشی دارد که بلافاصله به محل حادثه که داخل کانکسی بوده اعزام که با جنازه خون آلود شخصی حدود 57 ساله روبه‌رو شدند که بر اثر جراحت از ناحیه گردن به علت خونریزی شدید فوت کرده است.

فرمانده انتظامی شهرستان پردیس با اشاره به علت حادثه گفت: درگیری در محل کار متوفی که داخل کانکسی بوده بین متوفی و پسرش به وقوع پیوسته که در نهایت فرزند با چاقویی که در دستش بوده چند ضربه به مقتول وارد کرده که در کمتر از نیم ساعت دستگیر شد.

عبدیان تصریح کرد: متهم پس از دستگیری و تکمیل تحقیقات همراه پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان پردیس خاطرنشان کرد: اصلی‌ترین راه‌های مقابله با خشم مقابله با افکاری است که امواج خشم را تحریک و تقویت می‌کند و آرام شدن جسمانی از قبیل دور شدن از محیط و افرادی که موجب مشاجره و خشم شده‌اند چرخه فرآیند افکار خصومت‌آمیز را متوقف و حالت روحی را به سرعت تغییر می‌دهد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار