استاندار تهران از ۴۳ فوتی و ۳ مفقودی ناشی از سیل در استان تهران خبر داد و گفت: ۱۵ نفر در فیروزکوه، ۲۲ نفر در امامزاده داوود، یک نفر در دماوند، یک نفر در شمیرانات و چهار نفر در پردیس فوت شدند.
کد خبر: ۱۰۵۹۵۴۱
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۲ 01 August 2022

به گزارش تابناک تهران به نقل از استانداری پایتخت، محسن منصوری با اشاره به آخرین وضعیت سیل در استان تهران با اشاره به ساماندهی راه‌ها اظهار داشت: در فیروزکوه یک نفر و در پردیس دو نفر مفقودی داریم که امید است به زودی وضعیت آن‌ها مشخص شود.

وی افزود: عملیات امداد و نجات در امامزاده داوود (ع) در مرحله پایانی قرار دارد و در مجموع دستگاه‌ها با تجهیزات در حال خدمات رسانی هستند.

استاندار تهران در ادامه گفت: گروه‌های جهادی زیادی در منطقه فعالیت می‌کنند و تا به موازات اقدامات دستگاه‌ها، لایروبی داخل منازل سیل زدگان نیز انجام شود.

منصوری تصریح کرد: لیست برآورد خسارات ناشی از سیل در استان تهران نهایی می‌شود تا به دولت اعلام کنیم و سپس وارد فضای بهسازی و نوسازی این مناطق شویم.

منصوری در پایان با اشاره به تعداد فوتی‌های این حادثه خاطرنشان کرد: 15 نفر در فیروزکوه، 22 نفر در امامزاده داوود، یک نفر دماوند، یک نفر در شمیرانات و چهار نفر در پردیس یعنی در مجموع 43 نفر در استان تهران بر اثر سیل جان خود را از دست دادند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار