بخشدار رودبار قصران اعلام‌ کرد: عملیات جست‌وجو برای یافتن یک پسر ۱۸ ساله از اتباع افغانستانی که شامگاه ۷ مرداد اعلام مفقودی شد، همچنان بی‌نتیجه مانده و ادامه دارد.
کد خبر: ۱۰۵۹۵۴۷
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۸ 01 August 2022

محمدعلی خشنودی روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: حوالی ساعت ۲۳ جمعه برادر فرد مفقود شده اعلام کرد، برادرش که نگهبان ساختمانی نیمه کاره بود ناپدید شده و کسی او را رویت نکرده است، لذا عملیات جست‌وجو توسط آتش‌نشانی و یک خودرو از شهرداری آغاز و تا ۴ و نیم بامداد روز شنبه ادامه داشت.

عملیات جست‌وجو برای فرد مفقود در شمیرانات ادامه دارد

وی ادامه داد: به سبب بی‌نتیجه ماندن عملیات مذکور، تحقیقات میدانی از اهالی منطقه انجام گرفت که بنا بر اعلام ایشان، با شدت گرفتن بارش‌ها همسایگان از پسر گمشده تقاضا کردند از محل سکنی خود خارج شود ولی نامبرده با ترس به داخل اتاقک بلوکی خود پناه گرفت و پس از تخریب بلوک‌ها، وی نیز ناپدید شد.

بخشدار رودبارقصران با اشاره به این‌که ارتفاع گل‌ولای جمع‌ شده در منطقه مفقود شدن این فرد حدود یک و نیم تا ۲ متر می‌رسید، بیان داشت: پس از تحقیقات صورت گرفته، عملیات جست‌وجو با سگ زنده‌یاب ادامه پیدا کرد ولی باز هم بی‌نتیجه ماند.

خشنودی با تاکید بر این‌که نیروهای امدادی و خدماتی تا یافتن این پسر ۱۸ ساله تلاش مستمر خواهند داشت، اعلام کرد: در حال حاضر در پی مکاتبه با جمعیت هلال احمر، در انتظار اعزام امدادگران این سازمان برای ادامه عملیات جست‌وجو هستیم.

عملیات جست‌وجو برای فرد مفقود در شمیرانات ادامه دارد

به گزارش ایرنا، بارش‌های شدید باران به صورت منقطع از بامداد ۶ مرداد ماه جاری در سطح شمیرانات آغاز و ستاد مدیریت بحران شهرستان همچنان بنا بر هشدارهای هواشناسی در آماده‌باش به سر می‌برد.
عملیات پاکسازی و ... در برخی مناطق ادامه دارد و هنوز میزان خسارات برجای مانده از حوادث اخیر برآورد نشده است.

رودبارقصران با آب و هوایی کوهستانی دارای ۲ شهر اوشان فشم میگون، شمشک دربندسر و ۱۶ روستا از توابع شهرستان شمیرانات با جمعیتی افرون بر ۱۷ هزار نفر در شمال شرقی پایتخت واقع شده است.
این بخش به سبب عبور رودخانه جاجرود، مناطق حفاظت شده محیط زیست و طبیعتی بکر، روددره‌ها و مراکز رفاهی خدماتی متعدد، پیست‌های اسکی و مدرسه یخ‌نوردی بین المللی، جاده‌های کوهستانی و چشم‌نواز در تمامی فصول سال مورد استقبال بسیاری از ورزشکاران و گردشگران داخلی و خارجی قرار می‌گیرد.
رودبارقصران به سبب شرایط جوی و کوهستانی و عبور رودخانه در سنوات مختلف دست‌خوش حوادث طبیعی از جمله ریزش بهمن، رانش زمین، طغیان رودخانه، وقوع سیلاب، ریزش سنگ و در نهایت تخریب زیرساخت‌ها، سازه‌های مسکونی، و برخی مواقع تلفات جانی می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار