در این مقاله قصد داریم به طور مفصل از انواع آبسردکن ها صحبت کنیم پس با ما همراه باشید.
کد خبر: ۱۰۶۰۰۷۰
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۷ 04 August 2022

یکی دیگر از تجهیزات کاربردی و ضروری برای تامین آب آشامیدنی خنک در هر زمان از شبانه روز، آبسردکن می باشد که اغلب در مکان هایی از قبیل مساجد، سالن های ورزشی، بیمارستان ها، دانشگاه ها، شرکت ها، دفاتر اداری، بانک ها، هیئت ها، مدارس و ... مورد استفاده قرار می گیرد. آبسردکن های استیل با توجه به نیاز و سفارش مشتری در ظرفیت ها و مخزن هایی با گنجایش های مختلف قابل طراحی و تولید هستند.

راهنمای خرید انواع آبسردکن استیل

آب سرد کن

همانطور که می دانید مدل های مختلفی از آبسردکن عمومی از جمله فانتزی، صنعتی و آنی در بازار موجود است که در این میان آبسردکن استیل که از جمله پر کاربرد ترین و بهترین آبسرد کن های موجود در بازار هستند نسبت به سایر این محصولات آب را با سرعت بیتشری خنک کرده و در ساخت و طراحی آن تمامی نکات و اصول بهداشتی رعایت شده است علاوه بر این، آبسرد کن تمام استیل بسیار کم مصرف بوده و قابلیت کار در تمامی ساعات شبانه روز بدون هیچ وقفه و اختلالی را داراست.در قسمت پایینی آبسردکن مدارس، یک موتو خنک کننده ای تعبیه شده که قدرت آن بر اساس گنجایش مخزن تعیین می شود و همانطور که میدانید وظیفه مخزن نگهداری آب آشامیدنی است.بدنه ی آبسرد کن صنعتی از نوع استیل ضد زنگ ساخته شده است از این رو هیچ نگرانی از تغییر طعم آب نخواهید داشت.علاوه بر بدنه ای با استحکام بالا، جنس شیر ها و مخزن تعبیه شده در آب سردکن از نوع استیل نگیر است که از مقاومت بالایی برخوردار هستند.همچنین شیر های تعبیه شده از نوع ضد چکه هستند. ابسرد کن های مدرسه که از جنس فلزی نیز ساخته می شوند، بر اساس تعداد شیر سفارش داده ی شوند و بر اساس کاربرد به انواع مختلفی تقسیم می شوند.این محصولات را حتما در خیابان ها، پارک ها، فضاهای سبز، مکان های اداری و ... مشاهده کرده اید.

کدام مارک آبسردکن استیل را بخریم؟

همانطور که می دانید آبسرد کن استیل یکی از دستگاه های مورد نیاز و ضروری در مکان ها و محیط های شلوغ و پر تردد می باشد از این رو باید از بهترین و با کیفیت ترین متریال در ساخت و تولید آن استفاده شود.شرکت های معتبر زئوس، کلدسنتر و پرنس سرما با تولید آبسرد کن های استیل با بدنه مقاوم و همچنین در انواع مختلف تک شیر، دو شیر، سه شیر، چهار شیر و ... و همچنین با قیمت بسیار مناسب حرف اول را در این زمینه می زنند و محصولات خود را به همراه گارانتی و خدمات پس از فروش عرضه می کنند.

از دیگر ویژگی های آب سرد کن های تولید شده توسط این مجموعه ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • هر شیر معادل با یک مخزن 12 لیتری

  • استفاده از عایق تزریق فوم پلی یورتان در بدنه داخلی به منظور جلوگیری از اتلاف سرمایش دستگاه و صرفه جویی در مصرف برق

  • استفاده از لوله های مسی برای مخازن

  • کیفیت ساخت بالا

  • رعایت تمامی اصول بهداشتی

  • کیفیت و طول عمر بالای قطعات دستگاه

  • دارای جوشکار آرگون

  • دارای کمپرسور از نوع کلترون تایلند

قیمت آبسرد کن استیل

آبسرد کن ها در انواع مختلفی در بازار موجود هستند و قیمت آبسردکن استیل با توجه به لیتراژ و تعداد شیر های آن متغیر است.علاوه بر این نوع و کیفیت موتور به کار رفته و متریال قطعات آن نیز روی قیمت آبسردکن عمومی تاثیر دارند.این محصولات دارای قابلیت سفارشی سازی بوده و با توجه به نوساناتی که در بازار امکان ذکر قیمت دقیقی وجود ندارد.برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان فروش تولید کننده های آب سردکن که در ادامه به معرفی آن ها خواهیم پرداخت تماس بگیرید.

راهنمای خرید انواع آبسردکن استیل

نکات مهم قبل از خرید آبسردکن

نکات مهمی برای خرید آبسردکن صنعتی وجود دارد که باید به آن ها توجه کنید که عبارتند از:

  1. ظرفیت

  2. برند

  3. قیمت

  4. مشخصات فنی

  5. تعداد شیر

  6. توجه به جنس بدنه که از نوع استیل استنلس نگیر و ضذ زنگ باشد

  7. توجه به قدرت موتور که بیت ¼ اسب بخار تا ¾ اسبخ بخار باشد

  8. توجه به جنس لوله ها که از نوع مسی باشد

  9. توجه به عایق بندی به کار رفته

انواع آب سردکن

آبسردکن استیل برای مسجد

همانطور که از اسمش مشخص است در مساجد و هیئت ها از این محصولات استفاده می شود.آبسردکن استیل برای مسجد به گونه ای ساخته شده که از رسد باکتری ها تا حد زیادی جلوگیری شده و این دستگاه قادر است دمای آب را بین 6 تا 10 درجه تنظیم کند.در این دستگاه موتور قدرتمندی تعبیه شده که می تواند در کوتاه ترین زمان ممکن حجم بالایی از آب را خنک کند.این محصول با شرایط آب و هوایی مختلف سازگار است.

آبسردکن فانتزی

آب سرد کن فانتزی که شامل سیستم سرمایشی کمپرسور دار است از استحکام بالایی برخوردار بوده و دارای قابلیت نصب جا لیوانی نیز می باشد.این محصول در دو نوع مخزن دار و بدون مخزن قابل طراحی و تولید است که قادر است آب را هم سرد و هم گرم کند.نوع مخزن دار از قابلیت جا به جایی برخوردار بوده و بدون مخزن به لوله کشی نیاز دارد.

آبسرد کن مرکزی

این محصول شامل یک منبع تمام استیل بزرگ است.از این نوع آبسرد کن بیشتر در ورزشگاه ها، ساختمان های اداری بزرگ، بیمارستان ها و ... استفاده می شود.نصب این محصول این گئنه است که مخزن این دستگاه در خارج از ساختمان ها یا در بام ساختمان قرار گرفته و سپس از طریق لوله کشی به با سایر طبقات می توان از آن استفاده کرد.

آبسرد کن اداری

از جمله پر فروش ترین و پر مخاطب ترین نوع آب سرد کن محسوب شده و در طرح ها و مدل های مختلف از جمله آبسردکن رومیزی، آب سرد کن منبع دار و آب سردکن مستقیم قابل خریداری است.

آب سردکن اتصال مستقیم

این دستگاه ها باید به ورودی مستقیم آب شهری متصل شوند تا بتوانند اب خنک تولید کنند.

آب سردکن منبع دار

این دستگاه ها دارای یک ورودی منبع آب یا بطری بوده و فاقد لوله کشی هستند و اغلب در مکان های کم رفت و آمد مورد استفاده قرار می گیرند.این محصولات دارای قابلیت جا به جایی بوده و فضای کمی را اشغال می کند. پس از هر بار تمام شدن آب موجود در منبع باید به صورت دستی پر شوند.

آب سردکن آنی

همانطور که از اسمش مشخص است، دارای قابلیت سرد کردن آب به صورت آنی می باشد اما یکی از معایبی که دارد این است که در صورت قطع شدن آب قادر به تولید آب سرد نیست.

راهنمای خرید انواع آبسردکن استیل

صنایع برودتی پرنس سرما

صنایع برودتی پرنس سرما یکی از معتبر ترین تولید کنده های آب سرد کن استیل است که محصولات خود را با به کارگیری از بهترین متریال و قطعات و همچنین مطابق با استاندارد های جهانی و به همراه گواهینامه بهداشتی ایزو طراحی و تولید می کند.از جمله ویژگی های آب سرد کن های دنار سرما می توان به بدنه و مخزن استیل نگیر، موتور دانفوس و ... اشاره کرد.

آدرس سایت: https://princesarma.ir/

کارشناس فروش:09128595636

صنایع برودتی زئوس

یکی دیگر از تولید کننده های آب سرد کن استیل موجود در بازار، صنایع برودتی زئوس می باشد که در طراحی محصولات خود از بهترین نوع استیل استنلس با ضخامت 0.9 استفاده کرده است.آبسرد کن های تولید شده توسط این مجموعه به عایق بندی تزریق فوم پلی یورتان مجهز شده اند و بدنه آن ها با جوش تمام آرگون ساخته شده است.علاوه بر این لوله های استفاده شده از نوع مسی است که قابلیت سرد کردن آب را در کوتاه ترین زمان ممکن دارند

آدرس سایت: https://zeusboroodat.com/

کازشناس فروش:09128079561

صنایع برودتی کلدسنتر

یکی از با سابقه ترین تولید کننده ها در زمینه انواع آبسرد کن صنعتی، صنایع برودتی کلدسنتر می باشد که شما می توانید با اطمینان خاطر در هر مکان عمومی از این محصولات استفاده کنید و به آب آشامیدنی خنک دسترسی داشته باشید.این مجموعه اب سرد کن های خود را در دو نوع مخزن دار و بدون مخزن با استفاده از متریال عالی و درجه یک طراحی و تولید می کند.برای خرید ابسردکن استیل می توانید با شماره های زیر تماس گرفته و از قیمت روز آن مطلع شوید.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید بر روی لینک زیر کلیک کنید:

آدرس سایت: https://coldcenter.org/

کارشناس فروش:09128634676

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار