رییس پلیس راهنمایی و رانندگی غرب استان تهران گفت: پلیس راهور تدابیر و تمهیدات ویژه را برای برگزاری مراسم عزاداری در این ایام و شبهای تاسوعا و عاشورای حسینی با همکاری دستگاه‌های امنیتی اجرا کرده و آمادگی کامل برای روان سازی ترافیکی برای تردد عزاداران و هیئات را دارد.
کد خبر: ۱۰۶۰۳۷۷
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۹ 06 August 2022

به گزارش تابناک تهران به نقل از پلیس ، سرهنگ محمودی روز شنبه ضمن تسلیت این ایام از پیش‌بینی تمهیدات ترافیکی ویژه برای برقراری نظم و امنیت ترافیکی در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی خبر داد.

وی ادامه داد: با توجه به فرارسیدن ایام محرم که یادآور شهادت ۷۲ تن از یاران باوفای سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) است شیفتگان آن حضرت به عزاداری پرداخته و ارادت قلبی خود را به ساحت پاک و مقدس آن امام همام به منصه ظهور می گذارند .

رییس پلیس راهور غرب استان گفت: از مسئولان و ‌عموم شهروندان انتظار داریم در جهت ایمنی تردد عابرین و توجه بیشتر رانندگان به تردد عابرین پیاده در سطح راه به خصوص شب‌ها ، قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند.

محمودی گفت: از تداخل خودروها به داخل جمعبت هیئات خودداری و در روز تاسوعا و عاشورا از وسایل نقلیه شخصی استفاده نکنند و ظرفیت معابر را برای تردد هیئات عزاداری باز نگه دارند.

وی با بیان اینکه شهروندان در زمان اعمال محدودیت‌های ترافیکی از معابر مجاور و جایگزین استفاده کنند، اظهار کرد: همچنین از توقف در محدوده ۱۰۰ متری تکایا، مساجد و هیئات خودداری کنند.

محمودی گفت: با توجه به اینکه تجمع ه‍یئات و عزاداران در شهرستان‌های غرب استان تهران در مساجد، تکایا و مقابل امامزاده‌ها است محدودیت‌های ترافیکی در معابر منتهی به این اماکن را در دستور کار قرار خواهیم داد.

وی پیرامون محدودیت‌های ترافیکی شهرستان شهریار افرود: با توجه به اینکه تجمع هیئات در أین شهرستان امامزاده اسماعیل است از ساعات هفت صبح تا پایان مراسم در ایام تاسوعا و عاشورا از ابتدای خیابان ولیعصر و از سه راهی کیومرثیه به سمت میدان امام (ره)، از میدان امام به سمت امامزاده اسماعیل مسدود و دارای محدودیت ترافیکی است و از رانندگان تقاضامندیم در این ایام تا پایان مراسم عزاداری از معابر مجاور و جایگزین استفاده کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار