شهرری - اداره کل دامپزشکی استان تهران اعلام کرد: کارشناسان و متخصصان دامپزشکی با عزمی جهادی تا شرایط پایدار در منطقه در کنار مردم و سیل زدگان خواهند ایستاد.
کد خبر: ۱۰۶۰۳۹۸
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۳ 06 August 2022

به گزارش تابناک تهران به نقل از  اداره کل دامپزشکی استان تهران،مدیرکل دامپزشکی استان تهران و مسئول امور شهرستان ها، با حضور در اداره دامپزشکی شهرستان فیروزکوه و شرکت درجلسه ستاد مدیریت بحران، نحوه خدمات رسانی به مردم شهرستان را مورد بررسی و ارزیابی قرار داد.

دکتر مسعود محمدیان و تیم همراه در ادامه با حضور در روستاهای سیل زده ،با مهندس منصوری استاندار تهران نیز دیدار و گفت و گو کرد.

 وی در این دیدار گزارشی از اقدامات تیم های واکنش سریع دامپزشکی و نحوه ارائه خدمات به مردم را به استاندار ارائه کرد.

مدیرکل و هیات همراه سپس در بازدیدی میدانی از دامداری ها، مرغداریها و مراکز پرورش ماهی آسیب دیده در سیل از تلاش‌های جهادی مسئول مدیریت بحران استان ؛ روسای ادارات و تمامی کارشناسان‌ و همکاران که با عزمی جهادی و تمام قد در کنار مردم سیل زده ایستاده اند تشکر و قدردانی کرد.

وی همچنین تاکید کرد که تا ۲۴ ساعت آینده تمامی معابر و دامداری‌های سه روستای آسیب دیده شهرستان فیروزکوه توسط نیروهای واکنش سریع اداره کل دامپزشکی استان تهران ضد عفونی می شود.

عزم جهادی دامپزشکی استان تهران برای امداد رسانی به سیل زدگان تا پایان ماموریت

فعالیت جهادی دامپزشکی پایتخت درمناطق سیل زده امامزاده داوود
 دکتر محمد رحمتی رئیس اداره دامپزشکی تهران نیز به بارش نزولات آسمانی و وقوع سیل در منطقه امامزاده داوود و آسیب به مناطق مسکونی‌ را مورد اشاره قرار داد و گفت که  در راستای مسئولیت اجتماعی اداره دامپزشکی تهران و پیشگیری از بیماری های خطرناک پس از بحران در جمعیت انسانی، کارشناسان اداره دامپزشکی پایتخت بصورت جهادی و بدون فوت وقت عملیات سم پاشی و ضد عفونی این مناطق را آغاز و تمامی معبرها و مناطق تحت پوشش را سم پاشی و ضد عفونی کردند.
وی افزود: ضد عفونی و سم پاشی مناطق آسیب دیده، پس ازمخاطرات طبیعی بسیار مهم و ضروری است و به واسطه شرایط بوجود آمده پس از بحران، رشد و تکثیر عوامل بیماری زای میکروبی، ویروسی و انگلی چند برابر خواهد شد که کنترل و اقدام به موقع مانع ازاین خطر زایی خواهد بود.

دکتر رحمتی با اشاره به امتداد خدمت رسانی ها و فعالیت های جهادی در این مناطق تا رسیدن به شرایط پایدار، افزود:دامپزشکی پایتخت از هیچگونه اقدامی در جهت تامین سلامت مردم این منطقه فرو گذار نخواهد کرد و در کنار مردم عزیز و آسیب دیده منطقه کن و امامزاده داوود خواهد بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار