فرماندار ویژه شهرستان ری گفت: فرایند هوشمندسازی نانوایی‌های شهرستان ری با قوت ادامه دارد و اکنون بیش از دو سوم آن‌ها به کارت خوان‌های اعتباری مجهز شده اند.
کد خبر: ۱۰۶۰۴۳۰
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۹ 06 August 2022

به گزارش تابناک تهران، حمید زمانی افزود: کارت خوان‌های اعتباری هوشمند در ۴۸۰ نانوایی درشهرستان نصب شده است که از این تعداد در ۴۳۰ نانوایی این کارت خوان‌ها فعال است و ۲۰ نانوایی در حال انجام سیر مراحل قانونی برای دریافت کارتخوان هستند و ۳۰ نانوایی دیگر بزودی به این فرایند هوشمند سازی افزود می‌شوند.

وی با بیان اینکه این روند تا زمان رفع نواقص آزادسازی قیمت آرد و اتمام ارائه آرد به قیمت‌های قبلی و آغاز عرضه با نرخ جدید ادامه دارد؛ گفت؛ به زودی تمامی ۷۰۰ نانوایی شهرستان به سیستم کارت اعتباری مجهز و هوشمند می‌شوند و در طی این روند نواقص آن نیز ارزیابی و اصلاح می‌شود.

فرماندار ویژه شهرستان ری هوشمندسازی نانوایی‌ها را زمینه ساز قانونمندسازی فروش نان، جلوگیری از تخلفات؛ اسراف و شفاف سازی عملکرد نانوایی‌ها دانست و اظهار داشت:عمده تخلفاتی که از زمان آزادسازی نرخ نان برای نانوایی‌ها غیر دولتی به ثبت رسیده مربوط به عرضه خارج از شبکه آرد و نان، سبک بودن چانه‌ها و کم فروشی بوده است.

زمانی از تشدید نظارت‌ها و بازرسی‌ها در این زمینه خبر داد و تصریح کرد: تاکنون با ۲ کارخانه آرد که در زمینه توزیع عادلانه آرد تخلف داشته اند برخورد و خاطیان به مراجع قانونی معرفی شده اند.

وی گفت: در کنار استفاده از توان نیرو‌های بسیج برای بازرسی، افرادی نیز در بخشداری‌ها برای کمک به نظارت و بازرسی آموزش می‌بینند تا در مقابل سودجویی‌ها به موقع ورود داشته باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار