پاکدشت- فرمانده انتظامی پاکدشت از شناسایی و پلمب ۲ واحد خدمات زیبایی غیرمجاز در یکی از مناطق این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۱۰۶۰۷۷۵
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۹ 09 August 2022

به گزارش تابناک تهران، سرهنگ نجم الدین مرادی عصر سه شنبه در جمع خبرنگاران بیان داشت: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت یک واحد صنفی غیر مجاز در امر زیبایی، موضوع در دستور کار مأموران اداره نظارت بر اماکن عمومی شهرستان پاکدشت قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان پاکدشت با اشاره به اینکه این کلینیک‌ها اقدام به ارائه خدمات زیبایی و دخالت در امور پزشکی به صورت غیرمجاز می‌کردند، پلمب و از ادامه فعالیت آن جلوگیری شد تصریح کرد: ۲ نفر زن و یک نفر مرد در این خصوص دستگیر و یک دستگاه لیزر مو قاچاق به ارزش ۴ میلیارد ریال توقیف و به همراه پرونده متشکله به مقام قضائی معرفی شدند.

وی افزود: نکته قابل تأمل در این خصوص این است که در یکی از واحدهای پزشکی مورد نظر دستیاران بدون داشتن مدارک و گذراندن دوره‌های لازم و تحصیلات تخصصی در حال ارائه خدمات زیبایی بودند.

مرادی در پایان با بیان اینکه پلیس با افراد سودجو که سلامتی مردم را به خطر می‌اندازند، برخورد قانونی خواهد کرد از شهروندان خواست برای درمان به مراکز معتبر پزشکی و دارای مجوز از وزارت بهداشت و درمان مراجعه کنند و هرگونه مورد مشکوک را از طریق تماس با سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار