شهر ری - پیکر مطهر جانباز ۷۰ درصد شهید سیدکمال موسوی با حضور خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران در قطعه ۴۰ گلزار شهدای بهشت زهرا سلام الله علیها تهران آرام گرفت.
کد خبر: ۱۰۶۰۷۷۸
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۴ 09 August 2022

به گزارش تابناک تهران، پیکر مطهر جانباز شهید سیدکمال موسوی صبح امروز ساعت ۹ در محل حسینیه هیات الشهید واقع در خیابان قزوین دوراهی قپان کوچه شهید قاسم فرهنگ کوچه شهید محمدعلی داودی تشییع و سپس در قطعه ۴۰ گلزار شهدای بهشت زهرای تهران در جوار همرزمانش آرام گرفت.

به همین مناسبت مراسمی ختمی در روز پنج شنبه ۲۰ مردادماه ساعت ۱۹ در مسجد الرسول(ص) واقع در سعادت آباد میدان شهید تهرانی مقدم برگزار می شود.

جانباز شهید سیدکمال موسوی متولد ۱۳۴۰ در سال ۱۳۶۱ در جبهه غرب سومار در اثر اصابت ترکش به پهلو به درجه رفیع جانبازی نائل آمد.

از این جانباز شهید یک فرزند پسر به یادگار مانده است.

خبرنگاران شهید پیام عاطفه، جهاد و شهادت را مخابره کردند

روابط عمومی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان های استان تهران با صدور پیامی ۱۷ مرداد روز خبرنگار را به همه تلاشگران عرصه رسانه تبریک گفت.

در پیام اداره کل بنیاد شهید شهرستان های تهران آمده است: روز ۱۷ مرداد که همزمان با شهادت شهید محمود صارمی خبرنگار شهید ایرنا مصادف شدده است یادآور رشادت، مقاومت و حماسه آفرینی کسانی است که رفتند تا حقیقت و حق بماند.

پیکر سیدکمال موسوی آزاده و جانباز۷۰ درصد در بهشت زهرا {س) آرام گرفت

این بیانیه افزوده است: شهیدان خبرنگار با خون خود پیام ایثار، شهادت و جوانمردی را مخابره کردند و به همه آزادگان و دلسوختگان عالم آموختند که باید تحقق عدالت و انسانیت در جامعه  از عزیزترین دارایی یعنی جان گذشت.

اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان های تهران همچنین آورده است: خبرنگاران امروز باید حرمت قلم را حفظ کرده و علاوه بر امانت داری، صداقت، احساس مسئولیت در مقابل جامعه و داشتن وجدانی بیدار و روحی حساس در راه ترویج معارف اسلامی کوشا باشند.

این بیانیه همچنین ترویج فرهنگ ایثار، جهاد و شهادت را رسالت مهم خبرنگاران متعهد ذکر کرده و با تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله(ع)و یاران با وفایشان و گرامی داشت یاد خبرنگاران شهید در عرصه های مختلف مخصوصا خبرنگاران شهید مدافع حرم این روز را به همه اصحاب رسانه و خبرنگاران تلاشگر تبریک و تهنیت گفته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار