در این مطلب قصد داریم ساعت فروشی‌های معتبر در تهران را به شما معرفی کنیم. این فروشگاه‌های عرضه کننده ساعت اورجینال برندهای مشهور هستند.
کد خبر: ۱۰۶۱۰۴۴
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۵ 11 August 2022

با توجه به جستجوی کاربران در اینترنت به کلمات بورس ساعت مچی در تهران و ساعت فروشی های معتبر در تهران بر آن شدیم که در این مقاله 2 ساعت فروشی معتبر در تهران را به شما معرفی کنیم. ساعت مچی اورجینال یکی از اکسسوری‌های ضروری برای هر استایل است. علاوه بر این هنگام ست کردن ساعت مچی با استایل خود، باید به نکته‌های مهمی توجه داشته باشید. در گذشته استفاده ساعت مچی زیاد باب نبود. حتی جالب است بدانید در برخی کشور‌ها استفاده از ساعت مچی ممنوع و در برخی دیگر تنها آقایان می‌توانستند از ساعت مچی استفاده کنند. به مرور زمان در کشورهایی مانند سوئیس و ژاپن کارخانه‌هایی ساخته شدند که توانستند تحولی عظیم در صنعت ساعت مچی به وجود بیاورند. به گونه‌ای که امروزه استفاده از ساعت مچی تنها برای آگاهی از زمان نیست بلکه ساعت مچی یکی از اجزای اصلی ظاهر شما به حساب می‌آید به این دلیل اصیل و اورجینال بودن آن حائز اهمیت است.

ساعت فروشی های معتبر در تهران کدامند؟

یک ساعت مچی اصل و اورجینال باید ویژگی‌های زیر را داشته باشد:

  • گارانتی جهانی : تمام ساعت های اورجینال دارای گارانتی بین المللی است.

  • خدمات پس از فروش جهانی: تمام برند های اورجینال ساعت دارای خدمات پس از فروش جهانی است این خدمات شاما تعویض بند، شیشه، قطعات داخلی و........ می باشد

  • مقاومت بسیار بالا در برابر آب: تمام ساعت های اورجینال دارای مقاومت حداقل 30 متر به بالا در عمق آب می باشند

گالری زمردیان یک فروشگاه معتبر

یکی از با اصالت‌ترین و قدیمی‌ترین ساعت فروشی‌های معتبر در تهران ، گالری زمردیان است. شرکت بازرگانی زمردیان با سابقه‌ای بالغ بر 80 سال در واردات ساعت‌های اورجینال و برند، یکی از قدیمی‌ترین و بهترین ساعت فروشی های لوکس در تهران و ایران است. این شرکت برای تمامی ساعت‌های تولیدی خود گارانتی بین المللی ارائه می‌دهد. علاوه بر این شرکت زمردیان در حوزه خدمات پس از فروش نیز اهمیت ویژه‌ای برای مشتریان خود قائل است. شرکت زمردیان نماینده‌های مختلفی در سراسر تهران دارد تا مشتریان این شرکت بتوانند به راحتی خرید حضوری خود را انجام دهند. این شرکت برند های فردریک کنستانت، امیل شوریه، کاور، آتلانتیک، آندره موشه، آروما و.....را نمایندگی می کند.

وب سایت بین المللی پل کالا یکی از ساعت فروشی‌های معتبر در تهران

ساعت فروشی های معتبر در تهران کدامند؟

پل کالا یکی از بهترین فروشگاه‌های آنلاین

فروشگاه‌هایی مانند زمردیان از جمله فروشگاه‌های معتبری هستند که برای خرید ساعت اصل می‌توان به آن‌ها مراجعه کرد. با این حال یکی از محبوب ترین ساعت فروشی‌های آنلاین در تهران و ایران، گروه بین المللی پل کالا است که بصورت آنلاین نیز محصولات خود را بفروش می رساند پل کالا با بهره گیری از یک تیم متخصص تلاش می‌کند تا بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه دهد. این فروشگاه اینترنتی بیشتر برندهای معتبر جهانی که دارای قیمت مناسبی در ایران هستند را پوشش می‌دهد. علاوه بر این تنوع محصولات در فروشگاه پل کالا به اندازه‌ای است که شما می‌توانید متناسب با هر استایلی که در نظر دارید، ساعت خود را انتخاب کنید. تمام محصولات این شرکت دارای گارانتی و خدمات پس از فروش جهانی است پس اگر شما به کشور دیگری سفر کنید خیالتان از گارانتی و خدمات پس از فروش آن راحت است. گروه بازرگانی پل کالا عاملیت فروش برند های دیزل، سیکو ، فسیل، امپریوآرمانی و...در تهران است.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار