فرماندار پردیس:
فرماندار شهرستان پردیس گفت: در طی بررسی مشکلات ودرخواست های مردمی تاکنون بیش از ۵۰۰ مسئله اصلی و فرعی در شهرستان احصا شده گفت:بر اساس دستور رئیس جمهور، بیمارستان خیریه انصار شهر بومهن ابتدای مهرماه افتتاح خواهد شد .
کد خبر: ۱۰۶۱۷۵۵
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۳ 15 August 2022

به گزارش تابناک تهران، ظفر پورابراهیم روز دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مشکلات احصا شده با توجه به اولویت درخواست های مردمی عبارتند از، بیمارستان، آرامستان، مصلا، مسکن مهر، مترو، صدا و سیما و ساماندهی سگهای بی صاحب هستند و ۲۱ مورد مربوط به مسائل عمرانی با در نظر گرفتن دغدغه های شهروندان است.

وی با اشاره به ضرورت تسهیل سازی برخی از قواعد دستگاه ها و ادارات در شهرستان برای خبرنگاران ، توضیح داد: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی قواعدی مشخص دارد و از سوی دیگر صدا و سیما و خبرگزاریهای فعال در شهرستان قواعد خاص خود را دارند.

فرماندار شهرستان پردیس ادامه داد: بهتر است به موضوع نگاه بهتری داشته باشیم و با تسهیل گری و ساده سازی امور را پیش ببریم، ملاک عمل شرایط فرد باشد و ارزش و جایگاه خبرنگار فعال در شهرستان در نظر گرفته بشود، شاید لازم باشد از برخی چارچوبهای اداری  در شهرستان خارج بشویم.

پورابراهیم تاکیدکرد: در دولت مردمی سیزدهم همه ما مسئولان موظف به پاسخگویی به ویژه به خبرنگاران هستیم و در این راستا باید فرهنگ سازی بشود، فرماندار خود را موظف به پاسخگویی می دارند و بقیه مسئولان هم باید پاسخگو باشند.

وی گفت: بر اساس دستور ابراهیم رییسی رئیس جمهور، بیمارستان خیریه انصار شهر بومهن ابتدای مهر افتتاح خواهد شد، تامین تجهیزات و نیروی انسانی در حال انجام است و مقرر شد ابتدا بیمارستان خیریه انصار الغدیر به بهره برداری برسد و بعد از آن افتتاح شود.

فرماندار شهرستان پردیس گفت: پخش برنامه های صدا و سیما در برخی از نقاط شهرستان مشکل دارد و نصب آنتن برای تقویت پخش در  دست اقدام است، تجهیزات خریداری شده و محل جدید نصب دکل در فاز 11 مسکن مهر پردیس جانمایی شده که پس بررسی کارشناسان دکل تقویت آنتن نصب خواهد شد.

حامیان سگ ها با ظرفیت خود از سگ های بی صاحب نگهداری کنند، ما نظارت می کنیم

فرماندار شهرستان پردیس گفت: حامیان اگر علاقمند به نگهداری سگ ها  هستند، ظرفیت و امکانات خود  را مانند محل نگهداری، تامین غذا، رسیدگی پزشکی را به ما اعلام کنند ما سگ های دارای نژاد را به آنها واگذار می کنیم و بر کارشان نظارت داریم.

فرماندار پردیس:بیمارستان خیریه انصار شهر بومهن مهر ماه افتتاح خواهد

پورابراهیم افزود: محل نگهداری باید تهویه مناسب داشته باشد، غذای مناسب به حیوانات بدهند، روشنایی، گرمایشی و سرمایشی مناسب هم داشته باشد و اداره دامپزشکی، شبکه بهداشت و درمان، محیط زیست و فرمانداری بر نحوه نگهداری نظارت دارند.

وی با بیان اینکه از حامیان برای محافظت از حیوانات حامی تر هستیم، توضیح داد: حامیان با شرایط تعیین شده اگر نمی توانند کاری از پیش ببرند بهتر است به امور شخصی خود برسند و کار نگهداری را به ما واگذار کنند و در حال حاضر ورود حامیان را به دو محل نگهداری حیوانات در شهرستان را ممنوع اعلام کردیم.

فرماندار شهرستان پردیس گفت: مسکن مهر دغدغه اصلی ما هست و در جلسات ملاقات مردمی نیمی از مشکلات مراجعان مربوط به مسکن مهر است و پی گیر مرتفع شدن مشکلات هستیم اما باید توجه داشت که مسکن مهر یک مسئله ملی است و برای رفع مشکلات نیاز به کمک های ملی، کشوری و استانی داریم.

شهرستان پردیس با جمعیتی در حدود ۳۰۰ هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار