نشست خبری مجتبی ذاکریان فرماندار شمیرانات و مراسم تجلیل از خبرنگاران، روز گذشته« چهارشنبه ۲۶ مرداد ماه ۱۴۰۱» در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.
کد خبر: ۱۰۶۲۳۷۱
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۳ 18 August 2022

مجتبی ذاکریان که از مدیران جوان، جهادی و باسابقه در حوزه فعالیت‌های اجتماعی است،اسفند ماه سال گذشته طی حکمی توسط استاندار تهران به سمت سرپرستی فرمانداری شهرستان شمیرانات منصوب شد.


به گزارش خبرنگار تابناک تهران،بعدازظهر روز چهارشنبه ۲۶ مردادماه ۱۴۰۱ نشست خبری مفصل و گرم «مجتبی ذاکریان» فرماندار شهرستان شمیرانات و مراسم تجلیل از خبرنگاران در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

همچنین وحید تاجیک معاون فنی و عمرانی، بابک صابونی معاون برنامه‎ ریزی و اداری مالی فرمانداری، رضا فتحی سرپرست اداره سیاسی انتظامی، جلال شریفی‎ منش مسئول حراست، محمدرضا علی ‎اکبری رئیس اداره بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی فرمانداری، محسن مبارکی بخشدار لواسانات، سرکار خانم بهار تقی‎ زاده مسئول روابط‎ عمومی و امور بین ‎الملل فرمانداری، قدیر بلالی رئیس حوزه فرماندار و امیرحسین طاهری رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شمیرانات، ذاکریان فرماندار شهرستان را در این نشست خبری و مراسم تجلیل از خبرنگاران همراهی می‎کردند.

در این نشست که فرماندار با دقت به سوالات و دغدغه های مردم که از لسان خبرنگاران بود گوش میداد پس از آنکه سؤالات به پایان رسید به دلیل اینکه بیش از دو ساعت به طول انجامید، فرصت پاسخ به دغدغه های جامعه خبری و سؤالات آنان را ضیق دید و تصمیم گرفته شد که پاسخ ها توسط روابط‎ عمومی این فرمانداری، به خبرنگاران منعکس شود.

از سوابق مدیریتی فرماندار شهرستان شمیرانات، می‌توان به مدیرکلی دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری تهران، مدیرکلی آموزش و پژوهش استانداری خراسان جنوبی، ریاست گروه مشاوران جوان استانداری خراسان جنوبی، معاونت هدایت، عملیات و مسئول آموزش و شبکه سازی قرارگاه «خاتم الاوصیا»، دبیری شورای راهبردی قرارگاه «خاتم الاوصیا» و تدوین و طراحی «الگوی حکمرانی مردمی امت و امامت» اشاره کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار