معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه:
معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان از اعزام مشمولان در شهریور ماه سال ۱۴۰۱ خبر داد.
کد خبر: ۱۰۶۲۵۷۴
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۱ 20 August 2022

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه سرهنگ " مسعود همتی" در تشریح جزئیات این خبر بیان داشت:کلیه مشمولان مقاطع، دیپلم، فوق دیپلم، لیسانس، فوق لیسانس و دکتری که برگ آماده به خدمت به تاریخ یکم شهریور ماه را دریافت کرده اند، می‌بایست با مراجعه به یکی از دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+۱۰) محل سکونت، برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش را دریافت و برابرطلاعات مندرج در آن اقدام کنند.

وی افزود: مشمولان ساکن استان می‌بایست ساعت ۷ صبح روز سه شنبه یکم شهریور ماه ۱۴۰۱، در محل وظیفه عمومی استان که در برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش نیرو‌های مسلح اعلام شده، حضور یابند تا به خدمت دوره ضرورت اعزام شوند.


معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه تصریح کرد:عدم حضور به موقع در زمان و محل تعیین شده، غیبت محسوب شده و برابر ماده ۵۸ قانون خدمت وظیفه عمومی، محرومیت‌های اجتماعی را برای آنان در بر خواهد داشت.


وی خاطرنشان کرد:کلیه مشمولان مذکور می‌توانند با مراجعه به پایگاه فرهنگی سرباز به نشانی www.vazifeh.police.ir، سامانه تلفن گویا به شماره ۰۹۶۴۸۰ و یا کانال خبرسربازی در پیام رسان سروش به نشانی khabaresarbazi @ از آخرین اخبار مربوطه مطلع شوند.


گفتنی است:مشمولان اعزامی می‌بایست کارت تزریق واکسیناسیون کووید ۱۹، واکسن مننژیت و دوگانه،   کارت ملی و شناسنامه، مدارک مربوط به شرایط خاص مانند:تاهل، گواهی فوت والدین، جانبازان بالای ۱۰ درصد، خانواده درجه یک شهدا و... را در روز اعزام به همراه داشته باشند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار