معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان البرز گفت: مشمولان دارای برگ آماده به خدمت شهریور ۱۴۰۱ می بایست در محل و مراکز مندرج در برگ معرفی نامه حاضر شوند.
کد خبر: ۱۰۶۲۹۵۲
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۵ 22 August 2022
به گزارش «تابناک البرز» سرهنگ محمد خدامی با اعلام این خبر اعلام کرد: کلیه مشمولانی که برگ آماده به خدمت به تاریخ شهریور ماه سال ۱۴۰۱دریافت کرده اند، می بایست با مراجعه به یکی از دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+۱۰)، برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش را دریافت و برابر اطلاعات مندرج در آن اقدام کنند.

وی افزود: این دسته از مشمولان می بایست روز سه شنبه یکم شهریور ماه سال ۱۴۰۱ در ساعت، محل و مراکزی که در برگ معرفی نامه مشمولان اعلام شده، حضور یابند و به خدمت دوره ضرورت اعزام شوند.
سرهنگ خدامی اظهار داشت: مشمولان اعزامی می بایست کارت تزریق واکسیناسیون کووید ۱۹ و واکسن مننژیت و دوگانه را در روز اعزام به همراه داشته باشند.
این مقام انتظامی همچنین گفت: مشمولان می بایست اصل مدارک مورد نیاز اعم از برگ آماده به خدمت، برگ محل مراجعه، برگ واکسیناسیون، کارت ملی و شناسنامه و مدارک مربوط به شرایط خاص را به همراه خود داشته باشند.
معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان البرز تاکید کرد: عدم حضور به موقع در زمان و محل های تعیین شده، غیبت محسوب و برابر ماده ۱۰ و ۵۸ قانون خدمت وظیفه عمومی با آنان رفتار خواهد شد.
سرهنگ “خدامی” خاطرنشان کرد که متقاضیان در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر می توانند از طریق کانال خبرسربازی در پیام رسان سروش به نشانی khabaresarbazi @ از آخرین اخبار مربوطه مطلع شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار