فرمانده انتظامی غرب استان تهران، گفت: با اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در غرب این استان، بیش از ۳۱ میلیارد تومان انواع کالای قاچاق کشف و ضبط شد.
کد خبر: ۱۰۶۵۶۴۴
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۸ 04 September 2022

به گزارش تابناک تهران به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار کیوان ظهیری با اعلام این خبر افزود: با اجرای بیستمین مرحله طرح ارتقای امنیت اجتماعی محله محور، با هدف مبارزه با سارقان جرایم خشن، مالخران و کشف کالای قاچاق در ۶ شهرستان تابعه غرب استان تهران در ۷۲ ساعت گذشته، ۱۵۵ دستگاه خودرو و موتورسیکلت مسروقه کشف شد.

وی یادآورشد: پس از اقدامات اولیه و شناسایی سارقان، با هماهنگی مقام قضائی با اجرای بیش از ۳۸۲ حکم قضائی، یک هزار و ۶۲۳ نفر دستگیر شدند که از بین این دستگیر شده ها، ۶۵۸ نفر سارق و مالخر بودند.

ظهیری اظهارداشت: در راستای اجرای این طرح ۸ باند بزرگ سرقت منهدم و ۶۵۴ قلم اموال سرقتی کشف شد.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران با اشاره به کشف ۱۵۶ کیلوگرم انواع مواد افیونی گفت: در جریان اجرای این طرح، ۱۹۹ نفر خرده فروش و قاچاقچی دستگیر و ۵۱۹ معتاد متجاهر جمع آوری و به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

وی در اجرای این طرح ۲۹ قبضه سلاح گرم کشف شد، خاطرنشان کرد: کشف ۸۳ تیغه سلاح سرد از دیگر دستاوردهای این طرح بود.

ظهیری با اشاره به کشف بیش از ۳۱ میلیارد تومان انواع کالای قاچاق ادامه داد: در این راستا ۲۴ قاچاقچی عمده نیز دستگیر و تحویل مرجع قضائی شدند.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران گفت: دستگیری ۸۳ نفر از مخلان نظم و امنیت عمومی و نزاع های دسته جمعی از سطح ۶ شهرستان غرب استان تهران از دیگر نتایج اجرای این طرح بود.

وی اضافه کرد: در بحث پیشگیری از وقوع سرقت، مردم باید هوشمندانه عمل کنند و به هشدارهای پلیس در موضوعات پیشگیری از سرقت توجه داشته باشند و در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ تماس حاصل کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار