امام جمعه قرچک گفت: پارک های شهرستان جای حضور خانواده ها نیست، حضور معتادان متجاهر و برخی از افرادی که در پارک جمع می‌شوند و حرف ها و حرکت های آنان مناسب برای خانواده ها نیست و باید به این موضوعات رسیدگی شود.
کد خبر: ۱۰۶۶۲۷۳
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۱ 07 September 2022

به گزارش تابناک تهران، حجت اسلام حجت اله اسماعیلی امام جمعه قرچک صبح امروز در جلسه شورای فرهنگی و عمومی شهرستان قرچک با اشاره به موضوع اربعین حسینی اظهار کرد: مهم‌ترین بخشی که باید به آن توجه کنیم موضوع اربعین است، اربعین نشان دهنده نهضت و هدف قیام امام حسین(ع) است. 

وی در ادامه با انتقاد به وضعیت پارک های شهرستان قرچک گفت: پارک های شهرستان جای حضور خانواده ها نیست، حضور معتادان متجاهر و برخی از افرادی که در پارک و فضای عمومی جمع می‌شوند و حرف ها و حرکت های آنان مناسب برای خانواده ها نیست و باید به این موضوعات رسیدگی شود.

امام جمعه قرچک به فعالیت پایگاه های بسیج نسبت به کار فرهنگی افزود: پایگاه های بسیج در حال تهدید نسبت به فرهنگ است، باید بسیج قرارگاه رشد فرهنگ در جامعه باشد، بسیح جامعه می‌تواند بسیار مهم در زمینه فعالیت فرهنگی باشد.

حجت الاسلام اسماعیلی به در کنار مردم بودن تاکید کرد و گفت: باید در بین مردم باشیم تا بتوانیم مشکلات را به نحو احسنت رفع کنیم، حرف های مردم را باید شنید، شاید با این کار گوشه ای از مشکلات فرهنگی و اجتماعی را حل کنیم.

نظارت مستمر بر واحدهای صنفی به‌طور میدانی و سرزده انجام گیرد

علیرضا فاتحی نژاد فرماندار قرچک نیز در ادامه جلسه شورای فرهنگی عمومی این شهرستان بیان کرد: موضوع فرهنگ دغدغه نظام جمهوری اسلامی است و نفس تشکیل جلسه شورای فرهنگی و عمومی برای مهم بودن موضوع فرهنگی در سطح کشور است.

وی گفت: جلسات باید مستمر و منظم برگزار شود، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی که دبیرخانه شورای فرهنگی عمومی است باید پیگیر باشد تا حضور مستمر مسؤولین و جلسات ماهانه را شاهد باشیم.

فرماندار قرچک با تاکید بر رسیدگی به موضوعات فرهنگی افزود: موضوعاتی که مطرح شد باید در کمیته های مختلف که وظیفه دستگاه های مربوطه است با همفکری و همکاری دیگر دستگاه ها و نهاد انجام شود تا مشکلات یک به یک حل شود.

فاتحی نژاد تصریح کرد: نظارت مستمر بر واحدهای صنفی به‌خصوص حضور میدانی و سرزده در بازار باید انجام گیرد‌.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار