پاکدشت- فرماندار پاکدشت جزئیات راهپیمایی جاماندگان اربعین در این شهرستان را اعلام کرد.
کد خبر: ۱۰۶۶۹۲۳
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۲ 11 September 2022

به گزارش تابناک تهران، محسن اردستانی ظهر یکشنبه در جلسه ستاد اربعین پاکدشت طی سخنانی گفت: امسال خیل عظیمی از عاشقان اهل بیت عصمت و طهارت و امام حسین (ع) برای شرکت در مراسم اربعین حسینی، عازم کربلای معلی شدند و تعداد زیادی از افراد نیز به دلیل محدودیت‌های به وجود آمده ناشی از ازدحام جمعیت، توفیق شرکت در پیاده روی اربعین را به دست نیاوردند، از این رو مراسم پیاده روی جاماندگان اربعین با برنامه‌ریزی صورت گرفته در پاکدشت برگزار می‌شود.

فرماندار پاکدشت اضافه کرد: طی سال‌های اخیر در مناطق مختلف پاکدشت از جمله «حصار امیر» به سمت «ده امام»، امامزاده طالب خسرو، منطقه فرون‌آباد، خاتون آباد و امامزاده اولیا، آئین پیاده روی جاماندگان اربعین برگزار می‌شود.

وی گفت: برخی از خیرّین قطعاً نذوراتی را برای پذیرایی از شرکت کنندگان در این مراسم پیش بینی کرده‌اند که لازم است تعداد و محل استقرار آنان در قالب موکب و ایستگاه‌های صلواتی مشخص شود تا خدمات با برنامه و هماهنگی لازم ارائه شود.

وی افزود: در مرکز پاکدشت نیز قرار است تا مراسم پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی از ساعت ۱۰ روز اربعین از میدان آزادگان آغاز شده و عزاداران حسینی پس از عبور از میدان ساعت، میدان شهدای گمنام و میدان قوهه، در محل امامزاده اولیا تجمع کرده و عزاداری کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار