طرح توسعه شرکتهای بافتینه و بافتسان ملایر در مراسمی با حضور معاون قضایی دادستان کل کشور در ملایر به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۱۰۶۷۱۵۴
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۲ 12 September 2022

به گزارش تابناک تهران، سعید عمرانی در آیین بهره برداری خط جدید این واحدها که یکشنبه ۲۰ شهریورماه انجام شد گفت: در بازدید نمایندگان سه قوه، از این دو کارخانه تولیدی که حدود سه ماه تعطیل و صدها کارگر آن بیکار شده بودند، تصمیمات خوبی اتخاذ شد.

معاون قضایی دادستان کل کشور کیفیت کالاهای تولیدی دو واحد صنعتی بافتینه و بافتسان را طبق آزمایشات سازمان استاندارد بسیار بالا دانست و افزود: با توجه به بازدید سرزده و بدون اطلاع قبلی سازمان استاندارد از این واحدها، کیفیت محصولات تولیدی این دو واحد تولیدی و تجهیزات و ماشین آلات پیشرفته آن مورد تایید قرار گرفت و مشخص شد: محصولات تولیدی آنها باکیفیت بالا و قابل رقابت با محصولات مشابه دنیا است.

عمرانی تصریح کرد: امروز علاوه بر این بازدید، خط جدید این واحدها افتتاح شد که نوید خوبی برای تولید محصول بیشتر و بهتر در کشور است.

وی با بیان اینکه کارگران زیادی با افزایش خط تولید در این دو واحد مشغول به کار می شوند، گفت: امید است با احداث کارخانجات مشابه در دیگر نقاط کشور، یکی از شعارهای سال در حوزه کارآفرینی محقق شود.

معاون قضایی دادستان کل کشور گفت با حضور نمایندگان سه قوه در این بازدید، مسائل و مشکلات باقی مانده بر سر راه تولید این گروه صنعتی رفع شده و فعالان اقتصادی این دو مجموعه باید با قوت و قدرت به تولید خود ادامه دهند.

وی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر عدم واردات کالاهایی که تولید داخل دارند گفت: اجرای این سیاست جزو اولویت های هر سه قوه است و با وجود تولیدات با کیفیت داخلی، هیچ کس اجازه واردات کالاهای مشابه را ندارد.

منبع/ افرنگ خبر 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار