در آستانه سال تحصیلی جدید با کمک خیران ۴۲ هزار بسته لوازم التحریر تهیه و به دانش‌آموزان نیازمند در ۲۲ استان ارسال می‌شود.
کد خبر: ۱۰۶۷۷۱۴
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۶ 15 September 2022

به گزارش تابناک تهران، همزمان با فرارسیدن سال تحصیلی جدید به همت موسسه خیریه شمیم مهر سبحان(شمس) و‌ با کمک خیران ۴۲ هزار بسته لوازم التحریر تهیه شد.

این اقلام تحصیلی در فاز اول جمع آوری و تامین شده و بخشی از آن به استان‌ها ارسال شد و بخش دیگر نیز در حال بسته‌بندی است و با توجه به پربارتر شدن سال تحصیلی جدید به دست دانش‌آموزان مناطق نیازمند در ۲۲ استان کشور ارسال می‌شود و این میزان طی دوره تحصیلی به ۶۴ هزار بسته پیش‌بینی شده است.

بسته‌های لوازم التحریر به شهرستان‌های استان تهران به صورت ویژه توزیع شده و سهمیه‌ای برای مددجویان مجموعه‌های مختلف خدمات‌رسان مانند بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی(ره) در نظر گرفته شده است که حدود ۱۸۰۰ بسته آن به شهرقدس اختصاص می‌یابد.

تمامی اقلام تولید داخلی بوده که توسط تولیدکنندگان از محل خمس اموال و با کمک خیرین در اختیار این مجموعه جهادی قرار گرفته شده است.

از دیگر فعالیت این گروه، استعدادیابی دانش آموزان، تجهیز مدارس و کتابخانه‌ها، نقاشی و زیباسازی کلاس‌ها و شناسایی استعدادهای برتر و ارائه کمک‌های بلاعوض و غیر مستقیم، تامین کتاب‌های کمک درسی و برگزاری دوره‌های آموزشی جهت حمایت از دانش‌آموزان با استعداد است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار