رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران:
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: یک هزار و 700 غرفه فرهنگی،تبلیغاتی و خدماتی در خدمت جاماندگان اربعین تهران است.
کد خبر: ۱۰۶۷۷۲۰
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۴ 15 September 2022

به گزارش تابناک تهران، حجت الاسلام سید محسن محمودی پیش از ظهر پنجشنبه در جلسه هماهنگی مراسم جاماندگان اربعین حسینی در سپاه تهران طی سخنانی بیان کرد: اربعین مانور شیعه است که بسیاری از توطئه‌های ضد دینی و غیر اخلاقی را خنثی می‌سازد.

وی افزود: مردم انقلابی تهران و شهرستان‌های استان با حضور در مراسم باشکوه جاماندگان اربعین همگام با زائران کربلای حسینی با سر دادن ندای لبیک یاحسین در اربعین نام خود را با زائران حسینی پیوند خواهند زد.

عضو شورای فرهنگ عمومی استان تهران؛ ضمن تقدیر از سپاه تهران، آستان حضرت عبدالعظیم حسنی (ع)، شهرداری، استانداری تهران، نیروی‌های انتظامی و راهور و تمامی دستگاه‌های امنیتی، اطلاعاتی، خدماتی و تشکل‌های مردمی استان تهران به خاطر زمینه سازی حضور پرشور مردم عنوان کرد: طبق هماهنگی‌های به عمل آمده بیش از ۱۷۰۰ غرفه فرهنگی، تبلیغاتی و خدماتی در خدمت عزاداران اربعین خواهند بود.

وی از ساکنان در مسیر اعم از منازل و مغازه‌ها درخواست کرد: در جهت خدمت رسانی به مردم همکاری لازم را داشته و در این ثواب بزرگ سهیم باشند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: مراسم پیاده روی روز اربعین پس از اقامه نماز صبح و قرائت زیارت عاشورا و اربعین از میدان امام حسین (ع) بسوی حرم حضرت عبدالعظیم (ع) برگزار خواهد شد و مردم شهرستان‌های استان تهران نیز با پیوستن به خیل عظیم عزاداران در این حرکت بزرگ مشارکت خواهند داشت.

محمودی خاطر نشان کرد: امید است برکات این برنامه عظیم بیش از پیش شامل حال مردم عزیز شده و جامعه ما مشمول عنایات حضرت سیدالشهدا (ع) قرار گیرند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار