فرمانده انتظامی شهرستان پردیس گفت: در پی درخواست وهمکاری شهروندان در یک مجتمع مسکونی مزاحمت معتادان متجاهر برای ساکنان مرتفع شد.
کد خبر: ۱۰۶۷۷۴۷
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۱ 15 September 2022

به گزارش تابناک تهران، سرهنگ بهزاد عبدیان در این باره اظهار داشت: ماموران انتظامی شهرستان با کار اطلاعاتی و حضور میدانی نسبت به پاکسازی محیط اقدام که موفق به دستگیری۲ نفر سارق،۲نفرتوزیع کننده مواد مخدر، ۴ نفر معتاد متجاهر سابقه دار و کشف مقادیری انواع مواد مخدر و یک خودروی سرقتی شدند.

وی ادامه داد: متهمان پس از  تشکیل پرونده  به مرجع قضایی تحویل داده شدند ،از شهروندان خواست در صورت مشاهده هر گونه فعالیت غیرقانونی ومجرمانه توسط افراد فرصت طلب در اسرع وقت به تلفن فوریت های پلیس ۱۱۰ اطلاع داده تا نسبت به شناسایی و دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.

فرمانده انتظامی شهرستان پردیس: مزاحمت معتادان متجاهر در یک مجتمع مسکونی  رفع شد

هشدارهای فرمانده انتظامی پردیس درباره سرقت با پوشش مامور نماها

فرمانده انتظامی شهرستان پردیس توضیح داد: سرقت در پوشش مامور یکی از شگردهای سارقان است که در این روش، مجرمان با سواستفاده از لباس نیروهای نظامی و انتظامی و گاه در پوشش نهادهای خدمات رسان از جمله ماموران آب، برق، گاز، بهداشت، شهرداری، کمیته امداد، پستچی و سایر سازمان ها اقدام به سرقت اموال مردم می کنند.

عبدیان با بیان اینکه سارقان مامور نما معمولا با استفاده از تجهیزات قلابی (بی سیم، دستبند، شوکر، اسلحه و...)، اقدام به فریب سوژه های خود می کنند، گفت: آشنایی افراد با قوانین و مقررات، حقوق شهروندی و برخورداری از مهارت های لازم در شناسایی به موقع این گونه سارقان، نقش بسزایی در ناکامی نقشه های مجرمان دارد.

وی ادامه داد: ماموران بر اساس قانون، حق ورود به حریم خصوصی افراد را نداشته و مردم می توانند با درخواست کارت شناسایی و احکام قضائی، نسبت به احراز هویت آنان اطمینان حاصل کرده و در غیر این صورت، اجازه ورود به منزل و خودروی خود را ندهند.

فرمانده نیروی  انظامی به شهروندان به ویژه از اتباع توصیه کرد تا  در صورت مشاهده چنین مواردی ضمن درخواست کارت شناسایی معتبر با یادداشت و یا حفظ شماره پلاک خودرو و موتورسیکلت سارق یا سارقین مراتب را به مامورین انتظامی و یا با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ در میان بگذارند.

 شهرستان پردیس با جمعیتی در حدود ۳۰۰ هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار