استاندار تهران:
استاندار تهران گفت: دفاع مقدس با وحدت و انسجام به اتمام رسید و امروزه تجربه مدیریت دفاع مقدس در دانشگاه‌های جهان تدریس می شود.
کد خبر: ۱۰۶۸۸۱۵
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۷ 21 September 2022

به گزارش تابناک تهران، سومین آیین تجلیل و تکریم از پیشکسوتان دفاع مقدس و مقاومت استان تهران با حضور محسن منصوری استاندار تهران، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدحسن ابوترابی‌فرد امام جمعه موقت تهران و جمعی از پیشکسوتان دفاع مقدس برگزار شد.

منصوری در این جلسه با بیان اینکه در یک نبرد ترکیبی قرار داریم که بخشی از آن در اتقاقات اخیر خود را نشان داده، اظهار کرد: عبور از این شرایط فقط با روحیه ‌ای از جنس دفاع مقدس امکان‌پذیر است.

وی افزود: دشمنان به دنبال بهانه‌ای برای ایجاد درگیری در کشور هستند، ولی جمهوری اسلامی قوی‌تر از این موضوعات است و دشمن هیچ‌گاه به خواسته خود نخواهد رسید.

استاندار تهران با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی در هشت سال دفاع مقدس دستاورد‌های زیادی در کارنامه خود دارد، عنوان کرد: یکی از دستاور‌های دفاع مقدس این بود که یک وجب از خاک کشورمان به تصرف دشمن در نیامد؛ همچنین در دفاع مقدس با کمترین امکانات رفتیم، اما با بزرگترین دستاورد‌ها برگشتیم.

منصوری سپس گفت: دفاع مقدس با وحدت و انسجام به اتمام رسید و امروزه تجربه مدیریت دفاع مقدس در دانشگاه‌های جهان تدریس می شود.

وی به حضور بیش از ۳/ ۵ میلیون نفری در راهپیمایی جاماندگان اربعین اشاره و ادامه داد: این حضور نماد دلدادگی به اهل بیت (ع) و انقلاب اسلامی، قدرت نرم و ظرفیتی متعالی است و راهی برای توفیق ارزش‌های اسلامی است، اما متاسفانه بازتاب رسانه‌ای آن در کشور به خوبی صورت نمی‌گیرد.

استاندار تهران خاطرنشان کرد: ما در استفاده از ظرفیت‌ها در کشور ضعف جدی داریم و باید در این خصوص برنامه‌ریزی کنیم.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار