استاندار تهران:
استاندار تهران با تأکید برد اینکه در اغتشاشات اخیر فراجا قهرمانانه، مجاهدانه و معتقد پای‌کار ایستادند گفت: متن مردم و جامعه از اغتشاشگران جدا بوده و به‌هیچ‌عنوان افراد آشوب گر نتوانستند مردم را با خود همراه کنند.
کد خبر: ۱۰۶۹۷۳۰
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۱ 28 September 2022

به گزارش تابناک تهران، محسن منصوری ‌در آئین تشییع پیکر شهید فرید کرم پور در پرند اظهار داشت: قدردان بصیرت، دلدادگی مردمی که در روز رحلت رسول‌الله (ع) با حضور خود خط بطلانی بر اهداف دشمنی کشیده‌اند که جنگ ترکیبی علیه کشور ما به راه انداخته است هستیم.

وی افزود: متن مردم و جامعه از اغتشاشگران جدا بوده و به‌هیچ‌عنوان افراد آشوب گر نتوانستند مردم را با خود همراه کنند و حضور گسترده مردم در راهپیمایی‌های چند روز اخیر گواه این ادعا است.

استاندار تهران در ادامه گفت: کشور ما آزمون‌های سنگین‌تری از این دست اغتشاشات را پشت سر گذاشته ‌و دشمنان و آشوبگران هرگز نمی‌توانند امنیت مردم را که با تقدیم خون صدها هزار شهید به دست آمده است از بین ببرند.

منصوری تصریح کرد: رسانه‌های معاند می‌خواهند نیروهای مقتدر نظامی و انتظامی ما را تضعیف کنند و امروز می‌بینید که آنان در اوج استیصال هستند و راه به جایی نمی‌برند.

وی اضافه کرد: هرکس در این درگیری و آشوب‌های اخیر به نوعی آب در آسیاب دشمن ریخته باید پاسخگوی اعمال و رفتار خود باشد خصوصاً افرادی که با استفاده از سرمایه‌های نظام اسلامی برای خود آبرو، مقام و جایگاهی کسب کرده‌اند.

استاندار تهران با اشاره به اینکه به عنوان رئیس شورای تأمین استان شهادت می‌دهم که عزیزان فراجا قهرمانانه، مجاهدانه و معتقد به طور جد پای‌کار ایستادند و خواب را برای خود حرام کرده‌اند اظهار داشت: عده‌ای به دنبال مقایسه پلیس ایران با کشورهای غربی هستند که باید اعلام کنم این جفا به این نیروی خدمتگزار است.

منصوری در پایان خاطرنشان کرد: در سطح کشور هفته‌ای نیست که مجموعه فراجا در بخش‌های مختلف در راه امنیت شهیدی را تقدیم این نظام و مردم نکند و ما باید قدردان خدمات شبانه‌روزی پلیس که در مسیر پیشرفت کشور است، باشیم.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار