سرپرست اداره کل هواشناسی استان تهران:
سرپرست اداره کل هواشناسی استان تهران از کاهش سه تا شش درجه ای دمای هوا در این استان خبر داد و گفت: بارش پراکنده و وزش باد با احتمال گرد و خاک برای امروز پیش بینی شده است.
کد خبر: ۱۰۷۰۱۶۳
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۱ 02 October 2022

مازیار غلامی در گفتگو با خبرنگار مهر، از کاهش سه تا شش درجه‌ای دمای هوا در استان تهران خبر داد و اظهار داشت: بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، وضعیت جوی استان تهران از روز گذشته شنبه نهم مهرماه تا بعدازظهر امروز دهم مهرماه در ارتفاعات و نیمه‌شمالی افزایش ابر و وزش باد در بعضی ساعات همراه با رگبار و رعد و برق پیش بینی شده است.

غلامی با بیان اینکه از روز گذشته شاهد کاهش نسبی دما بین ۳ تا ۶ درجه سانتیگراد بوده ایم گفت: ماندگاری این کاهش دما تا امروز خواهیم بود.

وی عنوان داشت: از روز دوشنبه تا چهارشنبه (۱۱ تا ۱۳ مهرماه) آسمان صاف تا قسمتی ابری و جوی پایدار، در برخی مناطق همراه با وزش باد و در بیشتر نواحی استان افزایش نسبی دما و در ساعات و مناطق پرتردد غبار محلی و کاهش کیفیت هوا پیش‌بینی می‌شود.

سرپرست اداره کل هواشناسی استان تهران بیان ذاشت: آسمان تهران برای امروز (۱۰ مهرماه) نیمه‌ابری و در بعضی ساعت‌ها بارش پراکنده و وزش باد با احتمال گرد و خاک با حداقل دمای ۱۸ و حداکثر دمای ۲۸ درجه سانتیگراد و طی دوشنبه (۱۱ مهرماه) صاف همراه با غبار صبحگاهی و گاهی وزش باد با حداقل دمای ۱۸ و حداکثر دمای ۳۱ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار