فرمانده انتظامی شهرستان رباط کریم از دستگیری یک خرده فروش مواد مخدر که در پوشش سوپر مارکت به فروش موادمخدر می‌پرداخت خبر داد.
کد خبر: ۱۰۷۰۲۰۱
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۷ 02 October 2022

به گزارش تابناک تهران، سرهنگ علی زنگنه با اشاره به دستگیری فروشنده مواد مخدر که در قالب سوپرمارکت اقدام به این کار می‌کرد اظهار داشت: روز گذشته تیم عملیاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر با رصدهای میدانی و تحقیقات تخصصی موفق به شناسایی مواد فروشی شدند که در پوشش سوپر مارکت به فروش مواد مخدر می‌پرداخت.

وی افزود: پس از هماهنگی‌های قضایی طی یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه متهم در مغازه‌اش دستگیر و در بررسی از این محل مقادیر زیادی انواع موادمخدر در چندین بسته آماده فروش که به صورت بسیار ماهرانه‌ای جاساز کرده بود کشف و متهم به همراه مبلغ 40 میلیون ریال وجه نقد حاصل از فروش مواد مخدر و بسته‌های موادمخدر به مقر پلیس انتقال یافت.

فرمانده انتظامی شهرستان رباط کریم در ادامه گفت: با دستگیری متهم تعدادی از شهروندان به پلیس مراجعه و از عملکرد پلیس در زمینه دستگیری خرده فروش مواد مخدر قدردانی کردند.

زنگنه در پایان با اشاره به اینکه متهم از اتباع کشور همسایه و دارای سوابق متعدد کیفری است خاطرنشان کرد: پس از پایان تحقیقات و تکمیل پرونده متهم تحویل مراجع قضایی شد.

منبع/پایگاه خبری پلیس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار