بخشدار مرکزی قرچک گفت: عملیات احداث ساختمان چند منظوره دهیاری روستای محمدآباداعلا از توابع بخش مرکزی شهرستان قرچک با هدف فعالیت در حوزه های فرهنگی و بهداشتی آغاز شد.
کد خبر: ۱۰۷۰۶۹۱
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۱ 05 October 2022

مجید قیصرپناه روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: یکی از مهمترین طرح‌های عمرانی بخش مرکزی شهرستان قرچک که از سال‌های قبل در دستور کار مسئولان قرار داشت و هیچ‌گاه به سرانجام نرسید، احداث ساختمان دهیاری روستای محمدآباد اعلا، یکی از روستاهای مهم و پرجمعیت شهرستان قرچک است.

وی افزود: از سال ۱۳۹۶ تاکنون، برای احداث این ساختمان سه بار کلنگ‌زنی در مقاطع مختلف انجام شد که به دلیل برخی از مشکلات، این عملیات هیچ گاه آغاز نگردید.

قیصرپناه تصریح کرد: با رایزنی‌های صورت گرفته و هماهنگی‌های مؤثر مسئولان شهرستانی و استانی، وضعیت احداث ساختمان چندمنظوره دهیاری روستا با اعتباری بالغ بر ۶۹ میلیارد ریال اعتبار تعیین تکلیف شد و پس از انجام مناقصه، عملیات اجرایی آن از امروز آغاز شد.

وی گفت: انجام مناقصه جدید موجب شد تا هزینه احداث این ساختمان دهیاری، از ۹۰ میلیارد ریال سال ۹۶ به ۶۹ میلیارد ریال بدون کاستن از مساحت زیربنا و تغییر در نقشه کاهش یابد که از این نظر نیز اقدام موثری در صرفه جویی در هزینه‌ها صورت گرفت.

بخشدار مرکزی قرچک اظهار داشت: این ساختمان چند منظوره در دو طبقه و زیربنای ۴۹۲ مترمربع احداث شد و علاوه بر استقرار دهیاری، بخشی از آن به حوزه بهداشت و درمان و بخشی دیگر به فعالیت‌های فرهنگی اختصاص پیدا می‌کند.

بخش مرکزی قرچک از ۱۱ روستا برخوردار است که از این تعداد ۸ روستا دارای دهیاری است.
قرچک با ۲۷۰ هزار نفر جمعیت در ۳۰ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار