شهردار بومهن:
شهردار بومهن گفت: مباحث خدماتی و زیرساختی در اولویت مطالبات شهروندان قرار دارد برهمین اساس تخصیص اعتبارات با در نظر گرفتن نیازهای اصلی شهروندان در برنامه پنج ساله انجام می‌شود.
کد خبر: ۱۰۷۶۸۶۲
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۸ 13 November 2022

به گزارش تابناک تهران، مجتبی رضازاده روز یکشنبه در نشست تهیه و تدوین برنامه پنج ساله راهبردی و عملیاتی شهر بومهن اظهار داشت: شهرداری در راستای نیازها و مطالبات مردم باید با برنامه ریزی بلند مدت خدمات مناسبی به شهروندان ارائه کند.

شهردار بومهن اضافه کرد: بررسی مطالبات وقتی از دیدگاه شهروندان، نخبگان و دستگاه‌های خدمات رسان باشد، توفیق بیشتری برای نهادینه کردن خدمات شهرداری خواهد داشت و در ارتقای وضعیت و کیفیت زندگی شهروندان اثر بخش است.

وی افزود: با مشارکت و همراهی مدیرا ن شهری، نخبگان و نهادهای خدمات رسان، تهیه و تدوین برنامه پنج ساله راهبردی و عملیاتی شهر بومهن در دست اقدام است و قبل از آغاز فصل برنامه ریزی (قبل از آذرماه) با مدیران و روسای دستگاه‌های خدمات رسان برای برنامه ریزی بودجه و برنامه راهبردی و عملیاتی شهر نشستی بر گزار شد.

این مسئول ادامه داد: نخستین جلسه در حوزه مسائل بودجه با روسای ادارات برگزار شد و در جلسات آتی با نخبگان و نهادهای تاثیر گذار برگزار تا از نظرات آنها برای برنامه پنج ساله شهر استفاده شود.

رضا زاده با اشاره به حمایت شهرداری از حوزه های فرهنگی و اجتماعی، خاطرنشان کرد: برای سال آینده در بودجه و اعتبارات شهرداری حمایت از برنامه های فرهنگی و اجتماعی با حضور نهادهای فعال برنامه ریزی شده است.

این مسئول تاکید کرد: مجموعه های علاقمند نظرات خود را به ما اعلام کنند تا در برنامه ریزی از پیشنهادات سازنده آنها در حوزه فرهنگی و اجتماعی بهره برداری شود.

وی اضافه کرد: نهادها و اداراتی که در حوزه فرهنگ برنامه دارند ، پیش از فصل بودجه برنامه های خود را به ما اعلام کنند تا در فصل بودجه و برنامه ریزی شهرداری بودجه فرهنگی به آنها تخصیص داده شود.

شهردار بومهن یادآور شد: این دستگاه خدمات رسان برای تخستین بار با ابتکار عمل در رابطه با برنامه های عملیاتی از نظرات اقشار مختلف برای برنامه ریزی هدفمند و راهبردی پنج ساله استفاده کرده تا خدمات رسانی مطلوب تری به شهروندان ارائه کند.

شهربومهن با یکصد هزار نفر جمعیت در شهرستان پردیس و در شرق پایتخت قرار دارد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار