فرماندار قرچک:
فرماندار شهرستان قرچک گفت: بسیج حاصل ژرف‌اندیشی و هوشیاری بنیانگذار انقلاب اسلامی و این نهاد مقدس از ابتدای انقلاب تا کنون عامل اصلی خنثی‌سازی توطئه دشمنان بوده‌است.
کد خبر: ۱۰۷۷۹۵۴
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۷ 19 November 2022

به گزارش تابناک تهران، علیرضا فاتحی‌نژاد روز شنبه در جلسه هماهنگی بزرگداشت هفته بسیج که در محل فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه ۱۵خرداد قرچک برگزار شد، اظهار داشت: بسیج حاصل ژرف‌اندیشی و هوشیاری بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) است که در طول استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی تاکنون، عامل اصلی خنثی سازی توطئه‌های دشمنان قسم خورده نظام بوده است.
وی با اشاره به این که تفکر بسیج موجب پیشرفت نظام مقدس جمهوری اسلامی در ابعاد مختلف شده، افزود: امروز پیشرفت‌های چشمگیری که نصیب ایران اسلامی در حوزه‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و عمرانی به دست آمده، همه حاصل تفکر بسیجی است و قطعا مشکلات جامعه نیز با همین تفکر و حضور پرشور در صحنه‌های مختلف کشور رفع می‌شود.
فاتحی‌نژاد ضمن تبریک فرارسیدن هفته بسیج افزود: گرامیداشت و پاسداشت مقام و جایگاه بسیجیان تنها به همین ایام خلاصه نمی‌شود بلکه همه روزها و هفته‌ها به بسیج و فرهنگ آن اختصاص دارد چرا که هر گاه این فرهنگ در جامعه مورد توجه قرار گرفت، جامعه با پیشرفت همراه شده است.
این مسئول خاطرنشان کرد: بسیجیان در طول دوران هشت سال دفاع مقدس، ایام سازندگی کشور، مقابله با توطئه‌های مختلف و جبهه‌های مختلف فرهنگی، اقتصادی و دفاعی، کارآمدی خود را به درستی به نمایش گذاشته‌اند و با اخلاص در عمل، در زمانی که شیوع ویروس کرونا، مشکلات عمده‌ای را برای جامعه به همراه اورده بود، توانستند تا از درد و رنج ناشی از شیوع این بیماری به ویژه در بین نیازمندان و آسیب‌دیدگان از کرونا با اجرای مانور اقتدار مواسات و همدلی مؤمنانه بکاهند.

فرماندار قرچک با تأکید بر لزوم آگاهی بخشی به جامعه و بیان ابعاد کارآمدی فرهنگ بسیج در جامعه، یادآور شد: ایام هفته بسیج بهترین زمان برای عمل به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در جهاد تبیین است از این رو باید با اجرای برنامه‌های فرهنگی، مسائل جامعه به درستی بازگو شده و به واسطه افزایش بصیرت و شناخت مردم، توطئه دشمنان را خنثی کرد.
قرچک با ۲۷۰ هزار نفر جمعیت در ۳۰ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است. ۲۹ آبان تا ۵ آذر به عنوان هفته بسیج نامگذاری شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار