️فرماندار اسلامشهر:
فرماندار اسلامشهر از عملیات اجرایی بهسازی، روکش آسفالت و ایمن سازی جاده احمدآباد مستوفی خبر داد و گفت: این عملیات با اعتبار ۳۲ میلیارد تومانی در حال انجام است.
کد خبر: ۱۰۷۸۳۲۸
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۶ 21 November 2022

به گزارش تابناک تهران، حسین حبیبی روز دوشنبه در حاشیه بازدید از این عملیات با قدردانی از اقدامات موثر راهداری برای بهبود وضعیت این محور مهم و پرتردد شهرستان به خبرنگاران گفت: بهسازی و ایمن سازی جاده احمد آباد مستوفی با بیش از ۳۲ میلیارد تومان اعتبار در حال انجام است.

وی ادامه داد: بهسازی و روکش آسفالت پنج و نیم کیلومتر از محور احمد آباد مستوفی در دو لاین رفت و برگشت که از وضعیت مناسبی برخوردار نبود و موجب گلایه شهروندان شده بود، در حال انجام شد.

️فرماندار اسلامشهر: بهسازی جاده احمدآباد مستوفی با ۳۲ میلیارد تومان در حال انجام است

حبیبی افزود: این عملیات با بیست میلیارد تومان اعتبار آغاز شده و بزودی به پایان می رسد.

️فرماندار اسلامشهر خاطرنشان کرد: همچنین جهت ایمن سازی جاده احمدآباد مستوفی نصب نیوجرسی در پنج کیلومتر از نقاط حادثه خیز این محور با ۱۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان اعتبار آغاز شده است.

️فرماندار اسلامشهر: بهسازی جاده احمدآباد مستوفی با ۳۲ میلیارد تومان در حال انجام است

همچنین کیان کریمی بخشدار احمدآباد مستوفی هم گفت: در چهار ماه گذشته با تزریق بودجه ۵۰ میلیارد ریالی بسیاری از محور های احمد آباد مستوفی بهسازی و تعریض شده است.

وی ادامه داد: روکش آسفالت و تصحیح جاده احمدآباد مستوفی که یکی از مطالبات جدی مردم است، انجام شده و لاین برگشت جاده نیز در حال انجام است.

به گفته کریمی، همچنین بهسازی محورهای احمدآباد مستوفی به شهریار، محور آزادگان به اسلامشهر، جاده کمالیه از دیگر اقدامات این بخش بوده است.

وی خاطرنشان کرد: روشنایی ورودی احمدآباد تا میدان احمدآباد، نصب نیوجرسی ایمنی در محور مواصلاتی احمدآباد مستوفی به میدان پیامبر، پاکسازی و حمل نخاله های محورهای احمدآباد مستوفی از دیگر اقدامات انجام شده در بخش احمدآباد مستوفی است که سال ها مطالبه جدی مردم این شهر بوده است.

اسلامشهر با ۶۰۰ هزار نفر جمعیت در جنوب غرب پایتخت واقع شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار