یاد و خاطره شهدای مدافع امنیت و طلبه بسیجی شهید آرمان علیوردی در مسجد جامع فیروزکوه گرامی داشته شد.
کد خبر: ۱۰۷۸۶۷۴
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۲ 23 November 2022

به گزارش تابناک تهران، مردم ولایت مدار و خانواده شهدای  این شهرستان  با شرکت در مراسم یادواره شهدای مدافع امنیت ،  ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا ، بر حفظ امنیت کشور  و اقتدار  نیروهای بسیج و فراجا تاکید کردند .
معاون سیاسی سپاه حضرت قائم (عج) استان سمنان  در این مراسم گفت :  دشمنان ما قبل از انقلاب، ملت ایران را به دلیل ضعف‌هایی که داشت، آزار می‌داد، اما امروز درک کرده که اگر انقلاب اسلامی به همین صورت پیشرفت کند، نوع حکمرانی دموکراسی غرب را زیر سئوال می‌برد و یک حکمرانی جدید که برگرفته از اسلام و ولایت است را به دنیا ارائه می‌دهد.
حجت الاسلام هادی ابراهیمی افزود : امروز دغدغه دشمن ما بر سر قدرت ماست که چرا سلاح‌های فوق پیشرفته داریم و آن را به جبهه مقاومت ارسال می‌کنیم.
وی گفت: این‌ها همه از توانمندی‌ها و دستاورد‌های انقلاب اسلامی است، اما نکته مهم این است که بتوانیم این دستاورد‌ها را به خوبی تبیین کنیم.
معاون سیاسی سپاه حضرت قائم (عج) استان سمنان  افزود :  با برشمردن راهکار‌های مقابله با جنگ رسانه‌ای دشمن اظهار داشت: رسانه‌ها به عنوان افسران جنگ نرم و پیشقراولان باید با ارتقای سواد رسانه‌ای و سواد مجازی خود و جامعه، اولین گام را در راه مقابل با جنگ رسانه‌ای دشمن بردارند.
حجت السلام ابراهیمی گفت : امروز فضای مجازی بی بند و بار، در اختیار دشمن است در حالی که در هیچ نقطه‌ای از دنیا، فضای مجازی تا این حد بی بند و بار در اختیار اقشار مختلف جامعه قرار ندارد و استکبار جهانی هم برای مردم کشور خود قوانینی در این زمینه دارد.
اجرای سرود رفیق شهیدم ، شعر خوانی و مداحی از دیگر برنامه های این مراسم بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار