فرماندار شهرری:
فرماندار ویژه شهرستان ری گفت: بسیج ادارات وظیفه مضاعفی نسبت به دیگر کارکنان دارند و باید با کار جهادی و توان علمی، تاثیرگذاری بالایی در بهینه‌سازی خدمت رسانی به مردم داشته باشند.
کد خبر: ۱۰۷۹۵۱۴
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۶ 28 November 2022

به گزارش تابناک تهران، حمید زمانی روز دوشنبه در حاشیه همایش بسیج ادارت در جمع خبرنگاران افزود: امام راحل فرمودند در صورتی که تفکر بسیج در جامعه طنین انداز شود، آن جامعه از هر آسیبی در امان خواهد بود.

وی با بیان اینکه بسیج ادارات باید با رفتار مناسب و خدمات کیفی، سطح رضایت مردم از عملکرد دستگاه ها را افزایش دهند، اظهار داشت: باید با روحیه بسیجی در ادارات به بهبود خدمات کیفی و کمی در نهاد و دستگاه‌های دولتی کمک کنیم.

این مسئول خاطرنشان کرد: بسیجیان وظیفه سنگین تری در قبال شهرستان بر عهده دارند و باید با ترویج تفکر بسیجی به افزایش سطح رضایتمندی ارباب رجوع در ادارات کمک کنند.

معاون استاندار تهران اضافه کرد: بسیجیان ادارات با نحوه برخورد صمیمانه و موثر برای تسهیل در مراجعات مردم می توانند فرهنگ بسیجی را به خوبی به نمایش بگذارند و به مراکز امیدآفرین تبدیل شوند.

به گزارش ایرنا، در گرهمایی بسیج ادارات شهرستان ری از مادر شهید علیرضا کردی شهید نوجوانی که پس از ۳۴ سال پیکرش تفحص شده بود در کنار خانواده ایثارگران و شهدای بسیج ادارات تجلیل شد.



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار