فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری سارق حرفه‌ای محتویات خودروها در این شهرستان خبر داد و گفت: متهم به ۱۰۰ فقره سرقت اعتراف کرد.
کد خبر: ۱۰۷۹۵۱۸
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۱ 28 November 2022

به گزارش تابناک تهران به نقل از پلیس ری، سرهنگ دوستعلی جلیلیان در این باره اظهار داشت: ۲۹ آبان ماه سال جاری تیمی از ماموران پلیس آگاهی این شهرستان در حال گشت زنی در خیابان فدائیان اسلام بود که یکی از اهالی محل به گشت پلیس مراجعه و اظهار کرد که "مرد جوانی دقایقی قبل از داخل خودرواش، لوازم و محتویات آن را سرقت و از محل متواری شده است."

وی افزود: سریعاً کارآگاهان وارد عمل شدند و تلاش برای شناسایی متهم آغاز شد که پس از بررسی های میدانی و پایش اطلاعات به دست آمده مشخصات ظاهری متهم نیز در اختیار عوامل گشت نامحسوس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان ری خاطرنشان کرد: با افزایش گشت زنی های هدفمند، سرانجام ماموران پلیس آگاهی موفق شدند روز گذشته سارق را درحال سرقت از خودروی شهروندی مشاهده و در یک عملیات ضربتی وی را دستگیر کردند.

سرهنگ جلیلیان با بیان اینکه متهم پس از انتقال به پلیس آگاهی به ۱۰۰ فقره سرقت محتویات خودرو اعتراف کرد، گفت: کشف جزئیات پرونده در دستور کار قرار دارد و متهم برای اخذ دستور قضائی روانه دادسرا شد.

همچنین در خبری دیگر، پیرو گشت مشترک بازرسان اتاق اصناف شهرستان ری در ۶ آذر با بازرسان دامپزشکی شهرستان ری مقدار ۸۰ کیلوگرم گوشت قرمز بدون هویت کشف و ضبط شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار