مانور بزرگ امداد و نجات شهرستان قدس در سوله بحران به منظور خدمات رسانی به موقع و لازم در زمان بحران در سطح غرب استان برگزار شد.
کد خبر: ۱۰۷۹۵۲۰
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۶ 28 November 2022

به گزارش تابناک تهران،  مانور بزرگ امداد و نجات شهرستان قدس صبح امروز در محل سوله بحران این شهرستان و با حضور عوامل مؤثر و دستگاه‌های مربوطه در راستای خدمات رسانی به موقع و لازم در زمان بحران در سطح غرب استان برگزار و بیمارستان صحرایی شهرستان قدس به بهره برداری رسید.

حامد یزدی مهر صبح امروز در حاشیه مانور بزرگ امداد و نجات این شهرستان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: آمادگی در حوزه مدیریت بحران مقوله مهمی است و موجب هماهنگی بیشتر دستگاه‌های مختلف در خدمات رسانی می‌شود، لذا انجام مانورهای مختلف در شهرستان‌های استان تهران در حوزه مدیریت بحران برنامه ریزی شده است.

وی افزود: امروز با هماهنگی‌های از پیش صورت گرفته مانور تخصصی همه جانبه در شهرستان قدس با کمک دستگاه‌های خدمت رسان، امدادرسانی اجرایی شد.

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران با تاکید بر اینکه تمامی دستگاه‌های مربوطه با تمام توان در این شرکت کردند گفت: این مانور کمک می‌کند تا اگر حوادث احتمالی در غرب استان شکل گرفت، دستکاه ها به بهترین صورت نقش آفرینی کنند.

یزدی مهر تصریح کرد: مانور برگزار شده بسیار مفید و اثر گذار بود و برگزاری این برنامه‌ها موجب خدمات رسانی بهتر به مردم شریف استان خواهد شد.

در ادامه وحید گلیکانی در محل موقعیت امداد و نجات شهرستان قدس اظهار کرد: این مانور با مدیریت فرمانداری و در قالب 12 کمیته و همکاری شورای تأمین و شورای شهر و دستگاه‌های امداد و نجات و خدمات رسان شهری برگزار شد.

وی افزود: در این مانور بیمارستان صحرایی که از سال 90 در شهرستان قدس وجود داشت بهره برداری شد تا در مواقع بحران خدمات رسانی داشته باشد.

وی گفت: مانور بزرگ امداد و نجات در شهرک فرضی با در نظر گرفتن تاسیسات شهری و عملیات هوایی انجام خواهد شد و با محوریت مدیریت بحران استان کنترل شد.

فرماندار قدس در پایان خاطرنشان کرد: این مانور موجب استعدادیابی در شهرستان شد و آموزشهایی در بیمارستان صحرایی صورت گرفت و با احیا آن راه‌اندازی بیمارستان در مواقع ضروری و بحران انجام خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار