۷ پروژه عمرانی شهرداری شمشک دربندسر با ۳۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار روز شنبه ۵ آذر با حضور مجتبی ذاکریان فرماندار شمیرانات، معاونان عمرانی و برنامه‌ریزی فرمانداری، بخشدار رودبارقصران، شهردار و شورای شهر شمشک دربندسر و جمعی از مسئولان شهرستان افتتاح و همچنین از ماشین آلات جدید (عمرانی و خدماتی) این شهرداری رونمایی شد.
کد خبر: ۱۰۷۹۹۶۱
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۷ 30 November 2022

به گزارش تابناک تهران به نقل از روابط عمومی فرمانداری شمیرانات، تعریض، بهسازی و آرامسازی دورود به دربندسر با ۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون اعتبار، تعریض، بهسازی و آرامسازی دورود به شمشک با ۶ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان اعتبار، بهسازی محور سیاوش تا امام‌زاده محمود(ع)دربندسر با ۳ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار، آسفالت مکانیزه و خط‌کشی از پیست اسکی شمشک تا لارسی با ۱۲ میلیارد تومان اعتبار، احداث ۲ پروژه نمازخانه و متعلقات در جیرود و ریگجو با ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار‌و احداث زمین ورزشی چمن مصنوعی جیرود با اعتبار یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان، پروژه‌های امروز شهرداری شمشک دربندسر بود.
مهدی ساوه شمشکی، شهردار شمشک دربندسر ضمن اشاره به نصب تمثال مبارک ۴۳ شهید در بلوار ورودی شهر، آسفالت ۱۰۰ هزار متر، برگزاری اولین سوگواره تعزیه رودبارقصران در شش شب، راهپیمایی حرم تا حرم(امامزاده محمود تا امامزاده محمد)در بازه زمانی ۸ ماهه سال ۱۴۰۱ اعلام کرد: امروز با رونمایی از ۴ دستگاه مینی‌بوس، ۳ دستگاه پیکاپ، ۳ دستگاه وانت، یک دستگاه کامیونت، یک دستگاه بابکت و یک دستگاه ون با اعتبار ۱۵ میلیارد تومان، واحد حمل و نقل شهرداری شمشک دربندسر نیز تقویت شد.
براساس این گزارش، شمشک دربندسر از توابع بخش رودبار قصران شهرستان شمیرانات با تجمیع اراضی و اماکن ۶ روستا سفیدستان، شمشک بالا، شمشک پائین، دربندسر، دورود و جیرود در نهم آبان ماه ۱۳۹۱ به عنوان شهر تصویب شد؛ طرح هادی آن نیز پس از هفت سال پیگیری اواخر فروردین ماه سال ۱۳۹۹ ابلاغ و تیرماه همان سال با حضور استاندار وقت رونمایی شد.
این شهر در دامنه‌های رشته کوه البرز با آب و هوایی کوهستانی و طبیعتی بکر، با جمعیتی بالغ بر ۳ هزار و ۴۲۳ نفر ساکن و ۲۱ هزار نفر شناور و مساحت ۶۰۱ هکتار از توابع بخش رودبار قصران شهرستان شمیرانات در شمال شرقی پایتخت و مرز استان تهران و البرز واقع شده است. وجود ۲ پیست بین‌المللی اسکی، امکان تمرین و برگزاری مسابقات ورزش‌های زمستانی (48 رشته)، شمشک دربندسر را عاملی برای تحقق سیاست‌های دولت در زمینه توسعه گردشگری و ورزش مبدل کرده است. ۱۴ تن از فرزندان این منطقه به عنوان ورزشکاران مطرح جهانی در ورزش‌های زمستانی فعالیت پویا دارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار