فرماندار شهرستان قرچک گفت: مدافعان سلامت جان خود را فدای آسایش مردم کردند و بی شک بدون ایثار و از خودگذشتگی آنان، بیماری مهلک کرونا مهار نمی‌شد.
کد خبر: ۱۰۸۰۱۲۵
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۳ 01 December 2022

به گزارش تابناک تهران، علیرضا فاتحی‌نژاد روز پنجشنبه به مناسبت سالروز ولادت حضرت زینب کبری(س) و روز پرستار، در دیدار با خانواده شهید مدافع سلامت عبدالله سلطانی افزود: مدافعین جان برکف سلامت در ایام شیوع ویروس کرونا، به معنی واقعی کلمه ایثار را معنی و با نثار جان خود، آسایش و امنیت را نثار مردم کردند.

وی اظهار داشت: اگر امروز شاهد زندگی روزمره و بدون ترس از کرونا در جامعه هستیم، نتیجه زحمت، ایثار و از خودگذشتگی مدافعان سلامت است که خطر را به جان خریدند تا جان مردم در امنیت کامل باشد.

فاتحی‌نژاد تصریح کرد: دوران شیوع ویروس کرونا در کنار آسیب‌های فراوانی که به حوزه‌های مختلف وارد کرد، برکات بسیاری را نیز به همراه آورد که نمونه‌ای از آن را می‌توان در آشنایی هر چه بیشتر مردم با ایثار و از خودگذشتگی پرستاران، پزشکان و مدافعان سلامت مشاهده کرد که نتیجه این مهم، در همراهی هر چه بیشتر مردم با کادر درمان در رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی نمایان شده است.

وی تاکید کرد: مدافعان سلامت ایثار، از خود گذشتگی و فداکاری را در دوران همه گیری کرونا به نمایش گذاشته با تقدیم شهدای متعدد، نام خود را در تاریخ سراسر افتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی بلندآوازه کردند.

فرماندار قرچک ضمن قدردانی از مجاهدت خانواده شهید مدافع سلامت اظهار کرد: خانواده مدافعین سلامت نیز از ثواب این اقدام شجاعانه و خداپسندانه ماجور هستند.

عبدالله سلطانی دکتر داروساز سال گذشته پس از تلاش‌های فراوان برای حفظ سلامتی مردم، بر اثر ابتلا به ویروس منحوس کرونا جان خود را از دست داد و به خیل همرزمان شهید خود در دفاع از سلامت جامعه کرد.

قرچک با ۲۷۰ هزار نفر جمعیت در ۳۰ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار