بخشدار قلعه‌نو از تخریب ۵۰ فقره ساخت‌وساز غیرمجاز و آزادسازی ۲۰ هکتار از اراضی مرغوب کشاورزی در روستای فیروزآباد و نیز مسدودسازی ۶ فقره چاه غیرمجاز در بخش قلعه‌نو شهرستان ری خبر داد.
کد خبر: ۱۰۸۵۶۶۰
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۷ 04 January 2023

امیر اسحاقی در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم در ری، با اشاره به نظارت بر ساخت‌وسازهای غیرمجاز در بخش قلعه‌نو اظهار داشت: در راستای اجرای تبصره 2 ماده 10 قانون اصلاحی قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ‌ها 50 فقره ساخت‌وساز غیرمجاز در 20 هکتار از اراضی کشاورزی روستای فیروزآباد بخش قلعه‌نو شهرستان ری تخریب شد.

وی افزود: سودجویان با دیوارکشی در اراضی کشاورزی قصد ساخت چهاردیواری، سوله و راه‌اندازی دامداری‌های غیرمجاز داشتند که با ورود دستگاه‌های متولی از این اقدامات جلوگیری و همچنین علاوه بر تخریب ساخت‌وسازهای غیرمجاز 6 حلقه چاه غیرمجاز آب نیز مسدود شد.

بخشدار قلعه‌نو در ادامه با بیان اینکه نظارت بر ساخت‌وسازهای غیرمجاز تشدید شده است گفت: عملیات تخریب و قلع‌وقمع تمامی ساخت‌وسازهای غیرمجاز با حضور عوامل نیروی انتظامی، پلیس امنیت، یگان حفاظت، جهاد کشاورزی، نمایندگان دادستانی و بخشداری و نیز با دستور مقام قضایی اجرایی شده است.

وی در ادامه با تأکید بر حفاظت از زمین‌های کشاورزی تصریح کرد: با هرگونه ساخت‌وسازها غیرمجاز و دخل و تصرف در زمین‌های کشاورزی که مانع از تولید محصولات کشاورزی شود به‌شدت برخورد می‌شود.

بخشدار قلعه‌نو در پایان خاطرنشان کرد: تیم‌های گشتی بخشداری قلعه‌نو و کلیه روستاهای این بخش به‌صورت شبانه‌روزی منطقه را رصد و با متخلفان در امر ساخت‌وساز غیرمجاز به صورت جدی برخورد می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار